۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲
کد مطلب : ۴۵۲۷۱
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری؛

20 واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری به چرخه تولید باز می گردد/ ورود سرمایه گذار به بخش صنعت باید با آگاهی و مطالعه باشد

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: هدف شرکت شهرک ها در سراسر کشور راه اندازی 1500 واحد صنعتی است که سهم چهارمحال و بختیاری از این تعداد 20 واحد است.
20 واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری به چرخه تولید باز می گردد/ ورود سرمایه گذار به بخش صنعت باید با آگاهی و مطالعه باشد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حمید رضا فلاح عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری در برنامه هدف گذاری شده کشور باید 20 واحد صنعتی را راه اندازی کند اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون 10 واحد صنعتی در این استان به چرخه تولید بازگشته است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون هزار واحد صنعتی در این استان به بهره برداری رسیده است  تصریح کرد: با بهره برداری از این تعداد واحد صنعتی زمینه اشتغال 16 هزار نفر نیز فراهم شده است.

فلاح با اشاره به اینکه برنامه های حمایتی برای توانمندسازی و حمایت از صنایع کوچک وجود دارد عنوان کرد: 200 میلیارد ریال اعتبار به عنوان تسهیلات بانکی با یارانه 3 درصد برای راه اندازی برخی واحدهای صنعتی که پتانسیل های لازم را دارند در اختیار متقاضیان قرار داده می شود.

وی با اذعان بر اینکه تفاهم نامه ای با بانک سپه برای واحدهایی که مشکل تامین مالی دارند بسته شده است گفت: 960 واحد صنعتی  پروانه بهره برداری دارند که 20 درصد آن ها راکد هستند.

فلاح یکی از معضلاتی که آینده نگری نشده است را پیش بینی فضای جدید دانست و خاطر نشان کرد: هجوم به واحدهای صنعتی زیاد است و در برخی شهرک ها مشکل زمین وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه واحدهای صنعتی در این استان را  توسعه می دهیم اظهار کرد: شهرک صنعتی هفشجان، سامان، خانمیرزا، شهرکرد، گهرو، فرادنبه و ... از جمله مکان هایی است که به جد دنبال عملیاتی کردن آن هستیم.

فلاح  با اشاره به اینکه در سال 98 قریب به 35 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی برای توسعه زیرساخت در شهرک‌های صنعتی این  استان هزینه شد  تشریح کرد: برای سال‌جاری 70 میلیارد تومان اعتبار برای زیر ساخت ها  پیش‌بینی شده است

وی در پایان یادآور شد: سرمایه‌گذاری در زیرساخت شهرک‌های صنعتی در سال 98 چهار برابر سال 97 بوده است.

انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۲۷:۳۱

16 Aug 2020