۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۴۵۹۴
معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری خبر داد

ثبت 23 موزه مجوزدار در چهارمحال و بختیاری

معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری از وجود 23 موزه مجوزدار در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۷ موزه فعال و ۶ موزه غیرفعال است.
ثبت 23 موزه مجوزدار در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین‌نیوز، کوروش بابائیان معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری به‌مناسبت روز جهانی موزه از وجود 23 موزه مجوزدار در استان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۱۷ موزه فعال و ۶ موزه غیرفعال است.

وی از افزایش 23 درصدی بازدید از موزه های سطح استان خبر داد و گفت: در سال گذشته 88 هزار و 868 نفر از موزه‌های چهارمحال و بختیاری دیدن کرده‌اند که بیشترین گروه‌های بازدید کننده از موزه‌های چهارمحال و بختیاری شامل دانش‌آموزان، دانشجویان، مسافران، گردشگران و گروه‌های مردمی است.

معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: بازدید از موزه‌های چهارمحال و بختیاری در سال گذشته تا نیمه اسفندماه امکان‌پذیر بود و پس از شیوع ویروس کرونا حضور بازدیدکننده در موزه‌های این استان تا شرایط پسا کرونا ممنوع شد.

بابائیان یادآور شد: با توجه به ادامه روند شیوع ویروس کرونا و تلاش برای ریشه‌کنی زنجیره انتقال آن، فعالیت دوباره موزه‌ها در کشور و چهارمحال و بختیاری تابع تصمیم مسوولان ملی و استانی خواهد بود.

وی در پایان بیان کرد : پیش از شیوع و گسترش ویروس کرونا، موزه‌های چهارمحال و بختیاری از ساعت 9 تا ۱۷ فعالیت داشتند.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۳۶:۴۰

18 May 2020