۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
کد مطلب : ۴۴۲۰۹

ثبات کرونایی در شهرستان بروجن به 5 روز رسید

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن گفت: برای پنجمین روز پیاپی آمار کرونا در این شهرستان ثابت ماند.
ثبات کرونایی در شهرستان بروجن به 5 روز رسید
محمدحسن کرمی در گفت و با خبرنگار جهان‌بین نیوز، گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور، تاکنون 59 بیمار با علائم بالینی مشکوک در بیمارستان بستری شده که تا امروز 19 مورد مبتلای قطعی به این ویروس در شهرستان بروجن شناسایی و ثبت شده است.
 
وی افزود: تاکنون 41 بیمار با بهبودی کامل از بیمارستان حضرت ولی‌عصر (عج) ترخیص شده و 6 نفر هم جان خود را از دست داده اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بروجن اضافه کرد: امروز جمعه 112 نفر به مراکز منتخب خدمات جامع سلامت شبکه بهداشت و درمان مراجعه نموده که با شناسایی 1 مورد مشکوک، شمار افراد بستری در بیمارستان به 9 نفر رسید.

کرمی با اشاره به ثبات 5 روزه آمار کرونا در شهرستان بروجن گفت: وضعیت موجود مرهون همکاری و مشارکت مردم، فداکاری کادر پزشکی و پرستاری و اتخاذ تصمیمات کارشناسی در ستاد شهرستانی مقابله با کرونا بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: حفظ و تداوم وضعیت موجود همچنان نیازمند همراهی مردم در اجرای 100 درصدی طرح غربالگری به منظور شناسایی افراد در معرض خطر و قطع زنجیره انتقال بوده که با مراجعه به سامانه خوداظهاری salamat.gov.ir و تماس با سامانه 190 محقق خواهد شد.


انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۲۲:۵۰:۱۰

3 Apr 2020