۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۴۴۰۷۰
در چهارمحال و بختياري

آغاز شناسايي فضاي مورد نياز براي راه‌اندازي نقاهتگاه بيماران کرونايي

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: شناسايي فضاهاي مورد نياز در اين استان براي راه‌اندازي نقاهتگاه بيماران مبتلا به ويروس کرونا آغاز شد.
آغاز شناسايي فضاي مورد نياز براي راه‌اندازي نقاهتگاه بيماران کرونايي
جعفر مرداني معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در کميته نقاهتگاه‌هاي کرونا در چهارمحال و بختياري اظهار کرد: اين کميته براساس دستور استاندار تشکيل شده و شناسايي فضاهاي مورد نياز براي راه‌اندازي نقاهتگاه بيماران مبتلا به کرونا را آغاز کرده است.

وي افزود: تجهيز اين فضاهاي خالي در مرکز چهارمحال و بختياري و شهرستان‌هاي ديگر استان به‌منظور سپري شدن دوران نقاهت بيماران نيازمند مراقبت ويژه پس از ترخيص آنان از بيمارستان ضرورت دارد.

مرداني تصريح کرد: ساختمان کميته امداد امام خميني (ره) چهارمحال و بختياري که پيش از اين خوابگاه دانش‌آموزي بوده است، با اولويت تجهيز خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری يادآور شد: در مراحل بعد ساختمان‌هاي اداري و سالن‌هاي ورزشي در چهارمحال و بختياري شناسايي و براي نگهداري از بيماران مبتلا به ويروس کرونا که بهبود يافته و از بيمارستان ترخيص شده‌اند، تجهيز مي‌شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۹:۴۷

10 Mar 2020