۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
کد مطلب : ۴۳۹۵۵

قدرداني امام جمعه شهر اردل از حضور پرشور و حماسي مردم در انتخابات

امام جمعه شهر اردل از حضور با شکوه مردم در انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي قدرداني کرد.
قدرداني امام جمعه شهر اردل از حضور پرشور و حماسي مردم در انتخابات
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل از حضور با شکوه مردم در انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي قدرداني کرد.
متن پيام  به اين شرح است:

حماسه‌ي حضور پرشور مردم قهرمان ايران اسلامي و خطه اردل در انتخابات، صفحه‌ي تابناک ديگري بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود؛ ملتي که آگاهانه و بهنگام دفاع جانانه‌ي خود از نظام اسلامي را به رخ دنيا کشيد
اردل زادگاه سرداران شهيد نوروز صالحي،ارسلان حبيبي،اکبر بابادي و روزعلي الياسي، با نقش برآب کردن وسوسه‌هاي شيطاني و مداخله‌جويانه استکبار که در صدد دلسرد کردن مردم در پاي صندوق‌هاي راي بود، بزرگترين برنده در صحنه‌اي ديگر از انقلاب شدند.
اکنون نمايندگان مردم که مسئول قانونگذاري و نظارت بر اجراي صحيح آن هستند با رأي و تشخيص شما ملت هميشه در صحنه انتخاب شده اند که اين مهم نمونه‌ي آشکار از مردمسالاري ديني است.
اينجانب با نهايت خشوع و تواضع شاکر به درگاه الهي بوده و سپاس و تحسين خود را به پيشگاه ملت عظيم‌الشأن خطه آذربايجان تقديم مينمايم.
به منتخبين عزيز مردم که با کسب اعتماد و آراي ملت، توفيق خدمتگزاري به مردم استان را بدست آورده اند تبريک ميگويم و از همه نمايندگان راه يافته به بهارستان انتظار دارم به شکرانه اين اعتماد و آراء، اهتمام مجدانه به وظائفي که قانون اساسي بر عهده‌ي ايشان نهاده است داشته باشند و همچنين در راه رفع مشکلات مردم خصوصا اشتغال و ازدواج جوانان بيوقفه تلاش کنند.
از ديگر نامزد‌هاي محترم مجلس شوراي اسلامي هم که با حضور در صحنه و طرح زمينه‌ي حضور حماسي مردم را فراهم آوردند صميمانه تشکر ميکنم.
همچنين قدرداني و تشکر خود را از شوراي محترم نگهبان و وزارت کشور و مجريان و ناظران، طرفداران همه‌ي نامزد‌هاي محترم و نيز از دست‌اندرکاران ستاد انتخابات کشور، نيرو‌هاي امنيتي و انتظامي و همه خبرنگاران رسانه‌هاي ديداري و شنيداري و صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران که در اين راه، وظيفه‌ي بزرگ و کوششي خستگي ناپذير داشتند اعلام ميدارم.
اين حماسه‌ي ماندگار در آغاز پنجمين دهه از عمر با برکت انقلاب شکوهمند اسلامي و گام دوم انقلاب ثابت کرد که ايران اسلامي ميتواند باتکيه بر عزم ملت خود، راه استقلال و آزادي را از چنبره‌ي سلطه‌ي بيگانگان تا نقطه‌ي مطلوب بپيمايد.
در پايان با آرزوي توفيقات روز افزون، سربلندي همه ملت ايران در سايه توجهات حضرت، ولي عصر (عجل اللّه تعالي فرجه الشريف) و در پرتو رهنمود‌هاي مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي امام خامنه‌اي عزيز (مدظله العالي) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم. 
انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۴:۳۵

23 Feb 2020