۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۴۳۸۵۳

بختیاری ها در هرزمانی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی حضور یافتند

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت:بختیاری ها همواره در هرزمانی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی قبل، حین و بعد از آن حضور یافتند.
بختیاری ها در  هرزمانی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی حضور یافتند
به گزارش جهانبین نیوز؛  سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری صبح امروز در دیدار بختیاری‌ها با نماینده ولی‌فقیه در استان به مناسبت سالروز بیعت بختیاری ها با امام خمینی(ره) گفت: بختیاری ها  همواره در  هرزمانی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی قبل، حین و بعد از آن  حضور یافتند.

وی ضمن بیان اینکه بختیاری‌ها در ۲۰ بهمن ۵۷ با امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی بیعت کردند و از دولت وقت در آن زمان و استکبار اعلام بیزاری کردند، افزود: مردم چهارمحال و بختیاری در طول ۴۱ سال انقلاب در دفاع از آرمان، ارزش و شعارهای انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌ها همچون جنگ تحمیلی، فتنه‌های گوناگون و انواع تهاجمات علیه نظام اسلامی ماندند و بر این راه ایستادگی و مقاومت کردند.

اکبری با اشاره به اینکه در دفاع از جمهوری اسلامی ایران و حرم‌آل‌الله همیشه شاهد ایثارگری، و ایستادگی مردم چهارمحال و بختیاری بودیم، اضافه کرد: مردم استان همیشه در فتنه‌های گوناگون صف خود را از فتنه‌گران جداکرده و هرزمانی نیاز به حضور بود پای کار انقلاب آمدند و‌ همیشه بر بیعت خود ماندند و خواهند ماند و نشان ایستادگی بر این بیعت نیز ۴۵۰ شهید عشایری استان است.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین والفجر۸ و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات افتخارآمیز یادآورشد: در طول جنگ تحمیلی همواره فرماندهان اعتماد ویژه‌ای به رزمندگان استان داشتند و حتی در این عملیات سرنوشت‌ساز جناح راست این عملیات برعهده رزمندگان استان بود.

وی با اشاره به اربعین حاج قاسم سلیمانی، توضیح داد: در روزای پس از شهادت این سردار والامقام در خصوص ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی بسیار گفته شده، در شب شهادت حضرت‌ فاطمه‌زهرا(س) تعدادی از پاسداران و بختیاری‌های چهارمحال و بختیاری در مراسم فاطمیه موقوفه شهید سلیمانی حضور یافتند.

اکبری ضمن تاکید بر منویات اخیر مقام معظم رهبری عنوان کرد: بایستی در تمامی ابعاد قوی شویم و گام دوم انقلاب اسلامی را همچون گام اول محکم برداریم پس لازم است در مقابل استکبار جهانی و انواع تهاجمات آن قوی‌تر مقاومت و ایستادگی کنیم و در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور چشم‌گیر و دشمن‌شکن داشته باشیم.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در پایان ضمن بیان اینکه دشمنان همواره قصد آسیب‌ رساندن به انقلاب و تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند، خاطرنشان کرد: باحضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و تعیین نماینده‌ای مومن، انقلابی، جهادی و استکبارستیز قدم بعدی را در جهت استحکام نظام برمی‌داریم.

انتهای‌پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۶:۱۲

9 Feb 2020