۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۴۳۸۳۷
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مردم ایران با صداقت در صحنه حاضر و خنثی‌کننده فتنه دشمن هستند/معامله قرن سرپوشی است بر شکست‌های آمریکایی‌ها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری حضور مردم در انقلاب اسلامی را حقیقی عنوان کرد و گفت: مردم با صداقت در صحنه حضور دارند و خنثی‌کننده فتنه‌ها هستند و این ویژگی منحصربه‌فرد انقلاب است.
مردم ایران با صداقت در صحنه حاضر و خنثی‌کننده فتنه دشمن هستند/معامله قرن سرپوشی است بر شکست‌های آمریکایی‌ها
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد با اشاره به آیات سوره بقره اظهار کرد: خداوند در این سوره بعد از بیان سرگذشت تالوت و جالوت و بنی اسرائیل یک اصل مهم را عنوان می‌کند.
 
وی با بیان اینکه بنای خدا همواره بر این است که عواملی را برای نجات انسان‌ها قرار دهد ادامه داد: اگر خدا کسی را برای راهنمایی انسان‌ها نیاورد آن‌ها خود را به هلاکت می‌رسانند.
 
نکونام خاطرنشان کرد: خدا در قرآن می‌فرماید اگر مردمی خود علیه فساد بلند نشوند فساد جامعه را می‌گیرد و انقلاب اسلامی ایران و حرکت امام خمینی (ره) مصداق بارزی از این آیه هستند.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری حرکت امام خمنی (ره) را انبیاگونه عنوان کرد و بیان داشت: حرکت برای جلوگیری از ظلم و ستم نوعی از جهاد است و کار آن روز ملت ایرن از این نوع بود.
 
امام جمعه شهرکرد ادامه داد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نمونه کاملی از یک انسان تربیت یافته در مکتب انقلاب بود و به همگان درس ایستادگی و مبارزه با ظلم داد.
 
نکونام با اشاره به اینکه 41 سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران مقابل ظلم زورگویان جهان به خواست خدا بوده است گفت: به فضل پروردگار و با ایستادگی در مقابل مستکبرین به زودی دشمن شکست خواهد خورد و در این راه همه زنان و مردان باید خود را لشکری اللهی بدانند و با این نگاه به مبارزه با استکبار و فساد ادامه دهند.
 
وی با تاکید بر اینکه نباید به سخنان کسانی که سعی دارد نگاه مبارزه در مقابل ظلم را کم‌رنگ کنند توجه داشت یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران یک تغییر ساختاری نبوده بلکه تغییر در فکر، اندیشه و نگرش ملت ایران و حاکم کردن ارزش‌های انقلاب است.
 
امام جمعه شهرکرد ادامه داد: انسان باید به‌صورت مدام و مستمر بر این باور باشد که همواره سه شاهد همراهش هستند که غیر از شهود دیگر بوده و اگر آن‌ها را ناظر بر اعمال خود ببینیم مومن است و درغیراینصورت باید ایمانمان اصلاح شود.
 
نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به وفات حضرت ام البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا خاطرنشان کرد: ام البنین یک بانوی قهرمان و قهرمان‌‌پرور بوده و پسری دلاورمرد ولایت‌مدار چون حضرت عباس را تربیت کرده است.
 
وی اضافه کرد: مادران شهدا در ایرن باید به خود ببالند که همچون این بانوی بزرگوار فرزندانی تربیت کردند که در راه دلایت از جان خود گذشتند و ما نیز باید به داشتن چنین زنانی در کشور افتخار کنیم و بیش از پیش آن‌ها را تکریم و تجلیل نماییم.
 
نکونام به 19 بهمن‌ماه سالروز بیعت همافران ارتش با امام راحل و روز نیروی هوایی اشاره و بیان داشت: این روز در تاریخ ماندگار شده و این اقدام همافران باعث شتاب بخشیدن به پیروزی انقلاب شد.
 
امام جمعه شهرکرد با اشاره به بیستم بهمن سالروز بیعت بختیاری‌ها با امام خمینی (ره) و تاکید کرد: این واقعه در تاریخ مهم و اثرگذار است چراکه بختیاری‌ها آن روز فارغ از نگاه و تعصبات قومی با حق بیعت کردند و با ولی خدا دست دادند و این ارزش بلندی است برای بختیاری‌ها.
 
وی به همزمانی 22 بهمن و مراسم چهلم سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: 22 بهمن امسال متفاوت خواهد بود و رنگ و بوی شهادت دارد.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: همه جا پذیرای حرکت توحیدی است و از همین رو انقلاب توحیدی و فطری ایران راه صادرات به سایر کشورها را دنبال می‌کند و بعد از گذشت 40 سال به فضل پروردگار هنوز زنده است، این انقلاب امروز شاداب‌تر و پرشتاب‌تر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد.
 
نکونام حضور مردم در انقلاب اسلامی را حقیقی عنوان و خاطرنشان کرد: مردم با صداقت در صحنه حضور دارند و خنثی‌کننده فتنه‌ها هستند و این ویژگی منحصربه‌فرد انقلاب است.
 
امام جمعه شهرکرد افزود: عزت‌بخشی و کرامت انسانی ارمغان انقلاب برای انسان‌ها بوده و سایه ذلت نوکری را از ملت ایران گرفته است.
 
وی با اشاره به اینکه برخی تصور می‌کردند بعد از شهادت حاج قاسم شتاب اقدامات علیه استکبار کمتر می‌شود اما امروز شاهد حواث مهمی چون پیروزی یمنی‌ها، عملیات موفق در شرق سوریه و... هستیم و این نشان می‌دهد شهادت سردار سلیمانی همچون حیاتشان برای جبهه مقاومت برکات بسیاری داشته است.
 
نکونام معامله قرن را توخالی و پوچ دانست و عنوان داشت: این معامله بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب نابود خواهد شد و سرپوشی است بر شکست‌های آمریکایی‌ها.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری حضور در انتخابات را مهم عنوان و تاکید کرد: باید در انتخابات حضوری قاسم گونه داشت اما لازم است به این موضوع توجه شود که فرد اصلح انتخاب شود و مجلسی انقلابی روی کار بیاید، مردم نباید به سبب برخی از سوءتعبیرها از حضور بر سر صندوق‌های رای خودداری کنند.
 
انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۴:۲۶

7 Feb 2020