۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴
کد مطلب : ۴۳۶۴۲
جمله ي زيبا از سردار شهيد بابادي:

دشمن اگرجنبد ز جا در شب شکارش مي کنيم

جمله ي زيبا سردار شهيد اکبر بابادي "دشمن اگرجنبد ز جا در شب شکارش مي کنيم"
دشمن اگرجنبد ز جا در شب شکارش مي کنيم
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار شهيد اکبر بابادي در مهر ماه سال 1342 در خانواده اي مذهبي و کشاورزي در اردل ديده به جهان گشود و زندگي پر بار خود را آغاز کرد.

اين  معلم شهيد به عنوان پاسدار در جبهه ها حضور داشت که در سال 62 ازدواج کرد و کارت عروسيش مزين به تصويري از رهبر کبير انقلاب بود.


 
سردار شهيد اکبر بابادي در 19دي ماه سال 65 با توجه به سابقه درخشاني که داشتند به سمت فرمانده گروهان انتخاب شدند و در عمليات کربلاي 5 در جزيره بوبيان بر اثر اصابت ترکش به سرش شهيد شد.

مزار اين شهيد والا مقام در گلزار شهداي شهر اردل است.

سردار شهيد اکبر بابادي در وصيت‌نامه خود مي‌نويسد:ستايش مخصوص خداي است كه زنده ماندن و مردن ما به دست اوست و با درود وسلام بيكران بريگانه منجي عالم بشريت مهدي موعود(عج) و نايب برحقش امام امت اين قلب تپنده مسلمانان و محرومان جهان و با درود و سلام بيكران برارواح مقدس شهدا و و سلام بيكران برخانواده شهدا و امت حزب الله ايران.

اميدوارم پدرم با مشكلات و سختي هاي بسيار كه كشيده و مرا بزرگ كرده مرا ببخشد و از مادرمهربانم كه مرا در دامن خود پرورش داده ودر راه اسلام تربيت كرده حلاليت مي طلبم.

از برادران و خواهران همگي حلاليت مي طلبم وانشالله همه در خط اسلام حركت كنيد و نماز به پا داريد ودر راه انقلاب صبور وثابت قدم باشيد و راه خونين شهدا را ادامه دهيد.


 
همچنين جمله "دشمن اگرجنبد ز جا در شب شکارش مي کنيم" يکي از جملات زيباي اين شهيد والامقام  بود که  هميشه در ميدان جنگ با دشمنان برزبانش جاري بود .

روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۵:۲۹

9 Jan 2020