۰
plusresetminus
امام جمعه فارسان گفت: حاج قاسم یک فرد نبود او نماد یک تفکر و یک راه نورانی و سمبل نصرت دین خدا و جهاد برای رهایی همه مظلومان عالم بود، او پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) و سرباز مخلص امام خامنه ای بود.
آمریکا، رژیم غاصب و نوکرانشون مسئول شهادت، شهید سلیمانی هستند/ حاج قاسم یک فرد نبود او نماد یک تفکر و سمبل نصرت دین خدا و جهاد برای رهایی همه مظلومان عالم بود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محسن ملک پور امام جمعه فارسان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فارسان گفت: شهادت سردار بزرگ و رشید دنیای اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری دام‌ظله العالی، ملتهای شریف ایران و عراق و تمامی جهان اسلام و آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

وی تصریح کرد:خون این شهیدان عزیز نشان داد که دو ملت بزرگ ایران و عراق دارای سرنوشتی مشترک هستند و در این راه از نثار خون عزیزترین فرماندهان خود دریغ نمی کنند.

ملک پور بیان داشت: جنایت بزدلانه نیروهای تروریست آمریکایی در به شهادت رساندن این شهیدان عزیز بار دیگر ثابت کرد که دشمن از هیچ‌گونه عمل ناجوانمردانه‌ای برای جلوگیری از استقلال و سعادت ملتهای منطقه دریغ نمی‌کند.

وی عنوان داشت: شهادت این سرداران سرافراز نوید بخش شکست و زَبونی دشمنان و عزت و سربلندی بیشتر اسلام و مسلمین در منطقه خواهد بود.

امام جمعه فارسان افزود: حاج قاسم سلیمانی سرباز و سردار اسلام عزیز و انقلاب اسلامی و ملت ایران بود که به آرمان عزت و هویت و تمدن اسلامی اذعان داشت و دربرابر تروریسم ایستاد و از ملت بزرگ عراق و ایران دفاع کرد و در پایان به فوز عظیم شهادت و لقاء الله نائل آمد و دشمنان اسلام و ایران و عراق و امت اسلامی بدانند رفتن سردارانی چون حاج قاسم و ابو مهدی عزیز گرچه سخت و جانکاه است اما راه سرخ آنان با اقتدار و افتخار ادامه خواهد یافت.

وی گفت: باور داریم همان طوری که در پیام مقام معظم رهبری آمده بود رزمندگان اسلام، پاسخ و انتقام سختی را به این جنایت خواهند داد.


ملک پور با بیان اینکه این جنایت بزرگ، به معنای اعلان جنگ نامحدود به مقاومت هست و هیچ کسی نمی تواند نتایج آن را کنترل کند ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی بیش از هر چیز دوست داشت او را سرباز ولایت خطاب کنند، عظمت او در اطاعت آگاهانه و اخلاص و مجاهدت دائمی بود، او بارها آرزوی شهادت کرد و به آرزویش رسید.

وی اضافه کرد: حاج قاسم یک فرد نبود او نماد یک تفکر و یک راه نورانی و سمبل نصرت دین خدا و جهاد برای رهایی همه مظلومان عالم بود، او پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) و سرباز مخلص امام خامنه ای بود.

امام جمعه فارسان یادآور شد: آمریکا با این اقدام بزدلانه و شبانه و تروریستی مرتکب یک حماقت راهبردی شد، دولت خبیث آمریکا در صدد بود که به زعم باطل خود پیروزمندانه ازعراق خارج شود.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی اما؛آغاز کار است، فصل جدیدی در اوج گیری جبهه مقاومت و موجب اتحاد جهان اسلام و جبهه مقاومت اسلامی خواهد شد تاکید کرد: تروریسم جهانی به رهبری آمریکا و صهیونیسم باید از این پس با کابوس انتقام سخت مقاومت اسلامی زندگی کنتد، انتقام از خون قاسم سلیمانی یک مطالبه اسلامی است نه ایرانی.

امام جمعه فارسان اضافه کرد: سردار سلیمانی بنیانگذار هسته های مقاومت بین الملل اسلامی در دوران اخیر بود، حشدالشعبی عراق، فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، حزب الله لبنان، انصارالله یمن، قوات الوطنی سوریه و مقاومت فلسطین و همه آزادیخواهان جهان، خونخواه خون پاک و تاریخ ساز او خواهند بود.

ملک پور گفت: به اندازه عظمت و بزرگی مصیبت فقدان او و یارانش، برکات خونشان بیشتر خواهد بود. ریشه فتنه های عراق و لبنان رسواخواهد شد، دشمنان بدانند مکتب خمینی و خامنه ای، سلیمانی ها دارد و به لطف الهی وعنایات امام زمان(عج)، دشمن به زودی نتیجه خباثت خود را خواهد دید.

وی خاطرنشان کرد: سلیمانی نماد وحدت و اتحاد جهان اسلام بود و خون پاکش ان‌شاءالله افق های جدیدی را برای وحدت بیشتر جهان خواهد گشود، انتقام حاج قاسم و ابومهدی مهندس را با فتح قدس خواهیم گرفت و جهان بدون آمریکا را تجربه خواهیم کرد.
صهیونیسم خبیث بداند، شهادت سردار مقاومت اسلامی، زنگ زوال سریعتر اسرائیل پلید را زودتر از سال ۲۰۲۵به صدا درآورده است.

امام جمعه فارسان در انتها بیان داشت: یک نکته به  بعضی ها در داخل می گویم،  ببینید باچه حیواناتی روبرو هستید و دائما از این خبیث ها تقاضای مذاکره دارید این ها دشمن دین  و  مردم اند باز شما به این ها گفتید اهلا و سهلا ؟ این بود زبان دنیا را بلد بودن ؟از امروز هر کسی دنبال تصویب FATF  است دنبال خیانت به امنیت مردم است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۲:۲۱

3 Jan 2020