۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۴۳۵۹۵
امام جمعه موقت شهرکرد:

اقدام صبح امروز آمریکا چهره واقعی این کشور را به دنیا نشان داد/ راه شهید سلیمانی قطعا ادامه دارد

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: با این اقدام آمریکا در ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ملت ها و مردم دانستند این کشور تا چه حد شرور است و قطعا راه شهید سلیمانی تا همیشه ادامه خواهد داشت.
اقدام صبح امروز آمریکا چهره واقعی این کشور را به دنیا نشان داد/ راه شهید سلیمانی قطعا ادامه دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد اظهار کرد: خداوند زمانی‌که نعمتی را از انسان می‌گیرد این نعمت را جبران می‌کند، این مسئله بارها و بارها در تاریخ اتفاق افتاده است و ما بر این عقیده هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی شباهت زیادی به شهادت آیت‌الله بهشتی و یارانش درهفتم تیرماه سال ۶۷ دارد، گفت: آیت‌الله بهشتی یکی از نیروهای محبوب و تاثیرگذار نظام جمهوری اسلامی بود، عده‌ای فکر می‌کردند شهادت ایشان به انقلاب اسلامی آسیب می‌زند، اما شهادت ایشان انقلاب را بیمه کرد.
 
فاطمی ادامه داد: شهادت آیت‌الله بهشتی و یارانش جو ایران را تغییر داد، شهادت ایشان مسیر نقاق  را از ایمان جدا کرد و موجب بالا رفتن بصیرت مردم شد.
 
 امام جمعه موقت شهرکرد خاطرنشان کرد: با این اقدام آمریکا در ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ملت ها و مردم  دانستند این کشور تا چه حد شرور است و قطعا راه شهید سلیمانی تا همیشه ادامه خواهد داشت.
 
وی با اشاره به اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراهانشان نشان داد خون ایران و عراق یکی شده است گفت: امیدواریم همان طور که امام راحل فرمودند ملل مسلمان دشمن را بشناسند.
 
امام جمعه موقت شهرکرد با اذعان بر اینکه دشمن خود را در لباس دوست نشان می دهد عنوان کرد: در پشت همه این‌ها نقشه شوم دشمن است.
 
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران، سپاه پاسدارن، ارتش و همه کسانی که دل در گرو انقلاب دارند آماده بودند اما این آمادگی باید بیشتر شود و راه این شهید بزرگوار باید ادامه پیدا کند.
 
فاطمی افزود: این آمادگی باید روز به روز بیشتر شود و این راه ادامه پیدا کند و انتقام سختی از دشمن گرفته شود.
 
امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اینکه اکنون و با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ممکن است دشمن شایعاتی را ایجاد کند اظهار کرد: شایعات پوچ است و نباید به آن‌ها توجهی داشت.
 
فاطمی عنوان کرد: خداوند متعال توفیق دهد همه ملت ایران با سربلندی شهادت این مرد بزرگ را گرامی بدارند و راه دفاع از اسلام و دفاع از ارزش‌های اسلام و دفاع از آن را همچنان ادامه دهند.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۰:۳۷

3 Jan 2020