۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۴۳۴۸۴
از سوی سازمان صنعت معدن تجارت؛

عدم تعیین تکلیف زمین های واگذار شده به سرمایه گذاران

نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: زمین هایی از سوی سازمان صنعت معدن تجارت به سرمایه گذران واگذار گردیده که متاسفانه راکد رها شده و اقدامی در انها صورت نگرفته است.
عدم تعیین تکلیف زمین های واگذار شده به سرمایه گذاران
صادق عالیپور  نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان  در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: زمین هایی از سوی سازمان صنعت معدن تجارت به سرمایه گذران واگذار گردیده که متاسفانه راکد رها شده و اقدامی در انها صورت نگرفته است لذا می طلبد مسئولین امر زمین های فوق را شناسایی و نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام نمایند.

نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان افزود:  کارخانه های جدید در ورودی روستای گوشه و چغاهست تاسیس گردیده و سوله هایی دایر شده .لذا از بازرسان شرکت شهرک های صنعتی تقاضامندیم پیگیری لازم بمنظور راه اندازی این کارخانه ها را معمول نمایند چرا که مشاهده میگردد صاحبان کارخانه های مذکور بعد از دریافت وام اشتغالزایی و تجهیز اندک کارخانه متواری و کارخانه به حالا تعلیق رها میگردد.

وی از اختصاص وام سامانه کارا گلایه کرد و گفت:  مردم بانام نویسی در این سامانه جهت تسهیلات با مشکل مواجه می باشند لذا مراحل دقیق ورود و ثبت نام از طریق رسانه ها به اطلاع مردم رسانیده شود چرا که نارضایتی مردم  در این زمینه فراگیر است .

عالیپور با اشاره به وظایف اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص تهیه طرح های بنیادین گفت: در زمینه ایجاد اشتغال فعالیت این اداره کل به درستی اطلاع رسانی نمیگردد .
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۰:۵۱

27 Dec 2019