۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۴۳۴۳۵
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری:

موفقیت در تعامل و هماهنگی است

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: موفقیت در تعامل و هماهنگی است و نیروی انتظامی نیز با هماهنگی سایر دستگاه ها تلاش برای تحقق اهداف دارد و یک خروجی موفق، یقینا نیازمند یک عملکرد مشترک است.
موفقیت در تعامل و هماهنگی است
به گزارش جهانبین‌نیوز، سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در رزمایش مشترک طرح زمستانی، اظهار کرد: امنیت برای مردم دارای ابعاد مختلفی است و مردم تنها در یک محیط امن می توانند فعالیت های خود را انجام دهند که یکی از مسائلی که در حوزه امنیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است امنیت ترافیکی است.

وی افزود: وجود یک بستر امن در حوزه درون شهری و برون شهری ضرورت دارد تا مردم بتوانند از زیرساخت ها و امکانات استفاده مناسب داشته باشند تا از این رو بتوان محیط امنی در حوزه ترافیک ایجاد کرد.

سردار غلامزاده بیان کرد: این رزمایش که از بیستم آذرماه شروع شده به مدت سه ماه در محورهای مواصلاتی برون شهری و درون شهری اجرا خواهد شد و هدف اصلی از این رزمایش ایجاد یک محیط امن برای افرادی است که در جاده ها تردد می کنند.

وی در ادامه افزود: مردم نیز در تحقق این مهم وظیفه خطیری را عهده دار هستند و لازم است که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی درون شهری و برون شهری سفری ایمن داشته باشند چراکه رعایت قوانین خود تضمین کننده این مسئله مهم است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه فرهنگ سازی توجه و اهمیت به قوانین از ضرورت ها است، گفت: فرهنگ سازی اهمیت و توجه ویژه به رعایت قوانین  و مقررات توسط مردم می تواند نقش بسزایی در ایجاد سفرهای امن برای مردم به خصوص در شرایط جوی نامساعد داشته باشد.

وی تشریح کرد: موفقیت در تعامل و هماهنگی است و نیروی انتظامی نیز با هماهنگی سایر دستگاه ها تلاش برای تحقق اهداف دارد و یک خروجی موفق یقینا نیازمند یک عملکرد مشترک است.

سردار غلامزاده خاطرنشان کرد: یکصد و نوزده پایگاه امدادی، 430 دستگاه خودرو بکارگیری شده و جمعیتی بیش از هزاران نفر با هدفی مشترک در تلاش هستند که نه تنها در مدت زمان این طرح بلکه در کل سال یک محیط امن و مملو از آرامش برای هموطنان گرامی به ارمغان آورند.

انتهای پیام/ 1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۱:۴۰

28 Dec 2019