۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۴۳۴۲۷
جانشین سپاه استان چهارمحال وبختیاری:

مردم، مولفه قدرتمند انقلاب اسلامی در مقابل دشمن است

جانشین سپاه استان چهارمحال وبختیاری گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا آغاز جنگ تحمیلی دشمن می‌خواست با انواع هجمه‌ها از جمله کودتا، ترور، تهدید، تحریم و... به خیال خودش کار انقلاب اسلامی را تمام کند اما نمی‌دانست یکی از مولفه‌های قدرتمند انقلای و نظام جمهوری اسلامی ایران مردم است.
مردم، مولفه قدرتمند انقلاب اسلامی در مقابل دشمن است
به گزارش جهانبین‌نیوز سرهنگ مهران مرادی جانشنین فرمانده سپاه استان چهارمحال وبختیاری پیش از ظهر امروز در برنامه جشنواره فرهنگی‌هنری دانشجویی ققنوس با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی مانع حرکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران نمی‌شود، گفت: تجربه جنگ تحمیلی گواهی بر این موضوع است.

وی ادامه داد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا آغاز جنگ تحمیلی دشمن می‌خواست با انواع هجمه‌ها از جمله کودتا، ترور، تهدید، تحریم و... به خیال خودش کار انقلاب اسلامی را تمام کند اما نمی‌دانست یکی از مولفه‌های قدرتمند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران مردم است.

مرادی اظهار کرد: شهدا با روحیه انقلابی، جهادی و خودباوری یکه و تنها در جنگ تحمیلی مقابل تمام دنیا ایستادند و از این آزمون الهی سربلند بیرون آمدند، حواستان باشد مبادا شرمنده شهدا و امام شهدا شویم.

مرادی  با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) ویژگی گروه‌های جهادی را برشمرد و توضیح داد: اخلاق‌محوری یکی از ویژگی‌های بارز گروه‌های جهادی است، این گروه‌ها برخواسته از بسیج مردمی است پس مردمی بودن و خدمت به مردم به خصوص در مناظق کمتر برخوردار دیگر ویژگی گروه‌های جهادی است.

وی افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های گروه‌های جهادی امانت داری است، همانطور که همه می‌دانیم امروزه انقلاب اسلامی امانتی است که به دستانمان سپرده شده و بایستی حواسمان را جمع کنیم که به خوبی از این امانتی که شهدا با خون خود حفظ کردند مراقبت کنیم.

مرادی با اشاره به اینکه صداقت و راستگویی باید ویژگی هر بسیجی و جهادگر باشد و پایبندی به عهد و پیمان بسیار نیز مهم است، عنوان کرد: اعتقادمحور بودن کار جهادی بسیار حائز اهمیت است، کاری که بر اساس اعتقاد باشد قطعا خداوند متعال نیز به آن عنایت و برکت خواهد داد، کار خدمت‌رسانی به مردم کمتر برخوردار در مناطق محروم نیز کاری اعتقادی و بر اساس توصیه مقام معظم رهبری است، گروه‌های جهادی بدون هیچ چشم‌داشت و توقعی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند ولی برخی در این خصوص بی‌انصافی می‌کنند و نظر می‌دهند.

وی تلاش برای خدمت همگانی و کارجمعی را از دیگر ویژگی‌های با اهمیت گروه‌های جهادی عنوان کرد و یادآور شد: گروه‌های جهادی میدانی برای پرورش مدیران آینده نظام است چراکه یک مدیر برخواسته از گروه‌های جهادی دیدگاه متفاوتی نسبت به محرومیت خواهد داشت و همانگونه که مشاهده می‌شود امروزه این ضعف را شاهد هستیم که نگاه محرومیت زدایی وجود ندارد.

مرادی توضیح داد: خودسازی در دوران جوانی از درون همین گروه‌های جهادی است، شهید محسن حججی که یکی خودسازی را در همین گروه‌های جهادی آغاز کرد و به اوج رسیده و به مقام والای شهادت نائل شد.

... تاکید کرد: یکی از رسالت‌های بسیج دانشجویی آتش به اختیار بودن است، همانگونه که در ۱۳ آبان سال ۵۸ عده‌ای از دانشجویان پیرو خط امام طومار خبیث استکبار را به با تسخیر سفارتخانه‌ای که تبدیل به جاسوس خانه شده بود را برچیدند.

وی با تاکید بر اینکه دانشجوی بسیجی باید مطالبه‌گر باشد، در پایان خاطر نشان کرد: جوانان سرمایه‌ها و مدیران آینده نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۶:۴۹

27 Dec 2019