۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۴۳۴۲۵
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای دو طرح هادی روستایی در شهرستان‌ فارسان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح هادی روستایی در شهرستان فارسان اظهار کرد: به دنبال ارائه خدمات در روستاها توسط این نهاد این بار طرح هادی در روستاهای گوشه و امیدآباد هیرگان اجرا شد تا مردم بتوانند از خدمات بیشتری بهره‌مند شوند.
اجرای دو طرح هادی روستایی در شهرستان‌ فارسان
سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به اجرای طرح هادی روستایی در شهرستان فارسان اظهار کرد: به دنبال ارائه خدمات در روستاها توسط این نهاد این بار طرح هادی در روستاهای گوشه و امیدآباد هیرگان اجرا شد تا مردم بتوانند از خدمات بیشتری بهره‌مند شوند.

وی افزود: در روستای گوشه 5 هزار و 937 ریال و در روستای امیدآباد هیرگان مبلغ 4 هزار و 670 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: همچنین از محل اعتبارات قیر رایگان و ملی سال 97 در روستای گوشه 3 هزار میلیون ریال شامل 3 هزار و 500 مترمربع زیرسازی و آسفالت و 300 متر تک و کانیو هزینه شده است.

رئیسی ادامه داد: در روستای امیدآباد هیرگان نیز در سال 97 به مبلغ 3 هزار و 620 میلیون ریال اعتبارشامل 4 هزار و 100 مترمربع زیرسازی و آسفالت و 300 متر تک و کانیو هزینه شده است.

وی با بیان اینکه توسعه و عمرانی روستا مهم‌ترین رسالتی است که بر دوش این نهاد است، گفت: به نظر می‌رسد توسعه روستاها گره کوری است که تنها با اجرای طرح هادی روستایی باز می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تصریح کرد: طرح هادی برای تمام روستاها یک برنامه آبادانی تدوین می‌کند اما هرگز برای تمام روستاها یک نسخه نمی‌پیچد که براساس وضعیت فرهنگی و اجتماعی هر روستا به این هدف دست می‌یابد و در این مسیر شروع به حرکت می‌کند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۵:۵۷

27 Dec 2019