۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲
کد مطلب : ۴۳۴۱۰
رئیس دانشگاه شهرکرد:

بومی سازی تولیدات و پژوهش ها در روند توسعه استان کمک می کند

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: بومی‌سازی تولیدات و پژوهش‌های انجام شده در چهارمحال و بختیاری کمک بزرگی به تسریع در روند توسعه پایدار استان می‌کند.
بومی سازی تولیدات و پژوهش ها در روند توسعه استان کمک می کند
به گزارش جهانبین‌نیوز سعید کریمی دهکردی رئیس دانشگاه دولتی شهرکرد در نشست اعضای ستاد هفته پژوهش و فناوری گفت: بومی‌سازی تولیدات و پژوهش‌های انجام شده در چهارمحال و بختیاری کمک بزرگی به تسریع در روند توسعه پایدار استان می‌کند.

وی ادامه‌ داد: ‌ایجاد زیرساخت‌های لازم برای حوزه پژوهش و فناوری در دستور کار دانشگاه شهرکرد بعنوان دانشگاه مادر در چهارمحال و بختیاری قرار دارد و با توجه به هفته ملی پژوهش و فناوری از 23 تا 29 آذر ماه سال‌جاری در تهران، غرفه برتر نمایشگاه فن‌بازار به نمایندگی از استان در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

کریمی توضیح داد. همزمان با هفته پژوهش و فناوری در چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های برتر دستگاه‌های اجرایی، دانشجویان و دانش‌آموزان استان شناسایی خواهد شد و تقویت امور مرتبط با فناوری و ترغیب نیروی انسانی فعال در این زمینه جز مهمترین برنامه‌های دانشگاه دولتی شهرکرد برای ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های توسعه‌ای استان به شمار می‌رود.

جانشین رئیس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مرتبط با پژوهش و فناوری در طول سال می‌تواند به تحقق اهداف پیش‌بینی شده کمک کند، تاکید کرد: حمایت جدی از صاحبان ایده، تحقیق، ‌پژوهش و فناوری در بخش‌های مرتبط با حوزه‌های مختلف توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری باید مورد توجه مسئولان مربوطه باشد.

انتهای پیام/1029
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۱:۴۸

27 Dec 2019