۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۴۳۲۸۸

مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی شهرستان لردگان افتتاح شد

با حضور مسئولان و مدیران شهرستان لردگان و رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی لردگان افتتاح شد.
مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی شهرستان لردگان افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز، سیروس رضایی 29 آبان ماه در این آیین با اشاره به توانمندی‌ها و پتانسیل‌های موجود در جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی حرکتی راهبردی، جدی و موثر در توسعه کشور در بخش‌های مختلف است.
وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در خصوص اخذ مجوز و راه‌اندازی مرکز آموزشی شهرستان لردگان، تصریح کرد: حوزه آموزشی جهاد دانشگاهی با پشتوانه تجارب علمی و عملی به صورت مستقل و در راستای ارتقاء سطح دانش، نگرش و مهارت نیروهای تخصصی موردنیاز برای توسعه استان و شهرستان لردگان با برخورداری از نیروهای متخصص، متعهد و نوآور و بهره‌گیری از توان علمی فعالیت کند.

رضایی آموزش‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی را موردنیاز جامعه خصوصاً جوانان ، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برای رفع نیاز های آموزشی و کمک به اشتغال دانست.
رئیس جهاد دانشگاهی استان از استقبال مردم شهرستان لردگان از دوره‌های آموزشی کوتاه مدت این نهاد قدردانی کرد و گفت: تمام تلاش جهاد دانشگاهی بالابردن سطح دانش و نیز رفع بیکاری بر پایه ارتقاء دانش در شهرستان لردگان خواهد بود که امیدواریم با حمایت مسئولان شهرستان محقق شود.
رضایی افزود: مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت و اشتغال محور شهرستان لردگان در یک فضای مناسب و با امکانات کامل و به روز آموزشی و با بیش از 200 عنوان دوره آموزشی کوتاه مدت تخصصی و اشتغال محور به روز و مورد نیاز جامعه و با به کارگیری نیروهای بومی شهرستان اعم از اداری و اساتید و مدرسان که عموماً جوانان فرهیخته و توانمند شهرستان است فعالیت خودش را آغاز کرد.
رئیس جهاد دانشگاهی استان از به کارگیری سایر ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه‌های پژوهشی، فرهنگی و اشتغال در صورت نیاز شهرستان و مساعدت مسئولان و مدیران خبر داد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۶:۳۰

28 Dec 2019