۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۴۲۷۶۴

خسارت پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به بخش کشاورزی

مدیرکل جهادکشاورزی چهارمحال وبختیاری گفت: پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری وارد شد.
خسارت پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به بخش کشاورزی
ذبیح الله غریب مدیرکل جهادکشاورزی چهارمحال وبختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز گفت: پارسال پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال خسارت بر اثر خشکسالی و دیگر بلایای طبیعی به بخش زراعی، باغی، دامی، شیلات و طیور این استان در وارد شد.

ذبیح الله غریب افزود: امسال دولت با پرداخت بیش از ۷۲۰ میلیارد ریال به صورت یارانه تسهیلات، بخشی از خسارت این قشر مولد و تولید کننده را برعهده گرفته است.

وی، از امهال سود و جریمه دیرکرد حدود ۱۳ هزار و ۶۵۰ پرونده تسهیلات پدیده خشکسالی ۹۷ توسط بانک‌های عامل خبر داد و گفت: از این میزان، یارانه ۸۳ درصد جذب شد.

به گفته وی، ۵۲۰ میلیارد ریال غرامت به صورت تسهیلات بلاعوض به خسارت دیدگان سیلاب مخرب بهار امسال اختصاص یافت که ۵۰ درصد آن ابلاغ شده و در حال پرداخت است.

غریب با اشاره به تشکیل چهار هزار و ۸۰۰ پرونده خسارت سیلاب بهار امسال در استان گفت: علاوه بر پرداخت تسهیلات بلاعوض یادشده، افزون بر ۱۳۵ میلیارد ریال وام کم بهره با کارمزد چهار درصد برای پرداخت بهره برداران خسارت دیده از سیل در نظر گرفته شده است.
 

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۶:۵۸

27 Dec 2019