۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۴۲۶۹۴
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج عظمت و اقتدار است/لزوم گسترش هرچه بیشتر تفکر بسیجی در کشور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه انقلاب و نظام اسلامی در طول چهل سال دستاوردهای بسیار بزرگی داشته و امروز در اوج عظمت و اقتدار در منطقه و دنیا است، گفت: کشور ایران از جهت‌های گوناگون در حال پیشرفت و توسعه است.
امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج عظمت و اقتدار است/لزوم گسترش هرچه بیشتر تفکر بسیجی در کشور
به گزارش جهانبین‌نیوز؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با برخی شاغلین و پیشکسوتان سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک عیدالاکبر مسلمانان عید غدیرخم به بیان چگونگی سپردن این مسئولیت و قبول آن پرداخت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه انقلاب و نظام اسلامی در طول چهل سال دستاوردهای بسیار بزرگی داشته و امروز در اوج عظمت و اقتدار در منطقه و دنیا است، بیان کرد: کشور ایران از جهت‌های گوناگون در حال پیشرفت و توسعه است اما گاها‍ً کاستی‌هایی دیده می‌شود.

وی با بیان اعزام گروه جهادی پزشکی با ۱۸۰ پزشک داوطلب متخصص و فوق‌تخصص با تجهیزات کامل به برخی مناطق استان کرمانشاه، نسبت به آمار بالای بیکاری، فاصله طبقاتی موجود در جامعه، نحوه نادرست توزیع ثروت ابراز تاسف کرده و عنوان داشت: سازمان بسیج مستضعفین در راستای تدابیری که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب داشتند رویکردهای جدیدی اتخاذ خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: رویکردهای جدید با محوریت مردمی خواهد بود، بایستی رویکردهای جدیدی به ظرفیت بزرگ بسیج تزریق شود و این باور ایجاد شود که با تفکر بسیجی بسیاری از مشکلات حل می‌شود، بسیج در عرض هیچ دستگاهی نیست بلکه در امتداد تمامی دستگاه‌ها است و وظیفه دارد بسیاری از شائبه‌های مردم را در زمینه‌های گوناگون رفع کند.

سردار سلیمانی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توضیح داد: بایستی با تکیه بر نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی برای رفع کاستی‌های موجود تلاش شود در این خصوص بایستی آسیب‌ها شناسایی و برای مشکلات راه‌حل‌های مناسبی پیدا شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: برنامه‌های اجرایی در بسیج در راستای بسیج سازمان یافته و تربیت‌ شده است اما بایستی همین برنامه‌ها مردمی برگزار شوند؛ بسیج بسیار گسترده است و در آن هر بخشی با بخش دیگر متفاوت است و نمی‌شود برنامه‌ها در کل کشور با روش یکسانی برگزار شوند زیرا در استانی ظرفیت مخصوص به خود را دارد.

وی افزود: شرایط فعلی و در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی نیاز به حضور سازمان‌یافته مردم است که منجر به تولید قدرت برای نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود، به همین علت کار در بسیج سخت‌ و پیچیده شده و باید تلاش کنیم در مسیر درست بهترین اقدامات انجام شود و طرح جامع بسیج که مصوبه مقام معظم رهبری است کامل اجرا و فصل جدیدی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و کمک تمامی بسیجیان ایجاد شود.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: بسیج به‌عنوان خدمت‌گزار مردم در تلاش است با ظرفیت‌های موجود با رویکرد خدمت‌رسانی، برای رفع محرومیت، کاهش آسیب‌های اجتماعی و ... اقدامات و خدمات موثری انجام دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با اشاره به اینکه مردم استان چهارمحال و بختیاری با توجه به اینکه خود در سختی بودند زمانی که عملکرد بسیار خوب سپاه قمربنی‌هاشم (ع) در بحث کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده را دیدند اعتماد کرده و کمک‌ قابل ملاحظه‌ای به مردم آسیب‌دیده کردند، گفت: تلاش خواهیم کرد تفکر بسیج بیشتر از قبل در کشور توسعه پیدا کند.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۳:۲۵

29 Dec 2019