۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۴۲۵۳۸

مهلت انتخاب رشته کارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي تمديد شد

مهلت انتخاب رشته کارشناسي ارشد 1398 دانشگاه آزاد اسلامي تا روز شنبه 12 مرداد تمديد شد.
مهلت انتخاب رشته کارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي تمديد شد
به گزارش جهانبین نیوز ، مهلت انتخاب رشته کارشناسي ارشد 1398 دانشگاه آزاد اسلامي تا ساعت 24 روز شنبه 12 مرداد تمديد شد.

متقاضيان تحصيل در مقطع کارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي که در سال 98 و در آزمون اين مقطع که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده شرکت کرده‌اند، مي‌­توانند تاساعت 24 روز شنبه 12 مرداد ماه با مراجعه به سامانه https://azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسي ارشد که مطابق کارنامه صادره توسط سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده ­اند مي توانند با استفاده از کد دسترسي7 رقمي مندرج در کارنامه سازمان سنجش ، کد ملي و تهيه کارت اعتباري انتخاب رشته از سامانه فوق نسبت به ثبت رشته/محلهاي انتخابي خود اقدام کنند.

هر داوطلب مي‌­تواند متناسب با کد رشته امتحاني خود در آزمون کارشناسي ارشد ناپيوسته حداکثر تا 100 کد رشته/محل را در فرم انتخاب رشته ثبت کند.

داوطلباني که علاوه بر کد رشته امتحاني اول در کد رشته امتحاني دوم نيز ثبت‌نام و در آزمون شرکت کرده‌اند مي­‌توانند رشته/محل هاي متناسب با کد رشته امتحاني دوم خود را براساس اولويت موردنظر در ميان 100 رشته/ محل انتخابي درج کنند.

دفترچه راهنماي انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامي همزمان با شروع ثبت نام از طريق سامانه https://azmoon.org قابل دريافت خواهد بود. به داوطلبان اکيداً توصيه مي‌­شود قبل از تهيه کارت اعتباري انتخاب رشته نسبت به مطالعه دقيق دفترچه راهنما اقدام کنند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۱۴:۵۲

30 Dec 2019