۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۲۳۵۶
استاندار چهارمحال و بختیاری:

همه باید در مقابل شهدا پاسخگو باشیم

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان مراقب باشید علی‌الخصوص در این دوران و به‌ویژه در آینده و اینکه روزی که قرار است با شهدا روبه‌رو شویم.
همه باید در مقابل شهدا پاسخگو باشیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ پیش از ظهر امروز اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در آموزشکده فنی دختران جونقان اظهار کرد: ما با همراهی و تشییع شهدا ثابت کردیم پیرو و حامی اهداف شهدا هستیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: شهدا با اعتقاد و ایمان برای امنیت مردم، نظام و حفظ کشور جهموری اسلامی ایران از جان خود گذشتن، شهدا آبرو و‌ حیثیت مملکت و نظام را حفظ کردند، وظیفه ما شناخت راه و اهداف این بزرگ‌مردان است.

وی تاکید کرد: آیا شهدا رفتند که ما بر سر پست و مقام با یکدیگر دعوا کنیم؟ یا شهید شدند که ما آبروی یکدیگر را ببریم؟ یا شهید شدند که اموال جمع کنیم؟ وای به حال ما، شهدا ما را می‌بینند چگونه می‌خواهیم روزی که با شهدا روبه‌رو شویم جوابشان را بدهیم؟ چه پاسخی داریم برای اینکه شهید از ما بپرسد من رفتم جان دادم که تو اینگونه عمل کنی؟

عباسی اضافه کرد: شهدا از ما خواهند پرسید که چرا برای گرفتن پست و مقام، آبرو و حیثیت دیگری را می‌بری؟ چه خبر است چه می‌خواهیم بگوییم؟ مسئولان مراقب باشید علی‌الخصوص در این دوران و به‌ویژه در آینده و اینکه روزی که قرار است با شهدا روبه‌رو شویم.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۹:۳۱

30 Dec 2019