۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۴۲۳۱۷
در چهارمحال و بختیاری/

رونق توسعه صنایع دستی روستایی و عشایری در دستور کار قرار گیرد

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: رونق تولیدات صنایع دستی شهری، روستایی و عشایری چهارمحال و بختیاری و حمایت از تولیدکنندگان به طور جدی در دستور کار باشد.
رونق توسعه صنایع دستی روستایی و عشایری در دستور کار قرار گیرد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ معاون و کارشناسان حوزه معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی این اداره کل گفت: تقویت ارتباط با بخش خصوصی در دستور کار مسئولان این اداره کل قرار دارد.

وی اظهار کرد: افزایش صادرات تولیدات صنایع دستی در زشته های مختلف می تواند برای ارتقای وضعیت محصولات تولیدی هنرمندان مؤثر باشد.

وی افزود: استفاده از فضاهای مازاد برای توسعه تولیدات صنایع دستی چهارمحال و بختیاری باید مورد توجه قرار گیرد.

جوادی تصریح کرد: رونق تولیدات صنایع دستی شهری، روستایی و عشایری چهارمحال و بختیاری و حمایت از تولیدکنندگان به طور جدی در دستور کار باشد.

وی بیان داشت: تلاش برای رفع مشکلات حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی و همچنین برنامه ریزی برای حضور مؤثر در نمایشگاه های ملی نقش مهمی در ارتقای کمی و کیفی تولیدات صنایع دستی ایفا می کند.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تلاش در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده در حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی در کنار رشد و توسعه رشته های مختلف این بخش ضرورت دارد.

مهرداد رئیسی اضافه کرد: علیرغم تمامی محدودیت های اقتصادی و کمبود نیروی انسانی اما انتظارات متولیان ملی و استانی از حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی بالاست.

وی عنوان داشت: توجه به رشته های مختلف صنایع دستی می تواند در افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و رشد درآمدزایی تأثیر مستقیم داشته باشد.

رئیسی اظهار کرد: البته در دو سه سال اخیر توجه مطلوبی به حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته برنامه های مطلوبی در حوزه های مختلف مرتبط با صنایع دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری انجام شده که این برنامه ها در سال جاری با سرعت بیشتری اجرایی خواهد شد.
 
انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۰:۵۴

27 Dec 2019