۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۴۲۲۱۲
امام جمعه شهر اردل:

مسئولان از پشت ميزها بلند شوند و پاسخگوي مردم باشند

امام جمعه شهر اردل ضمن گلايه از بلاتکيفي برخي از پروژ ه‌هاي شهرستان اردل گفت: مسئولان استاني از پشت ميزها بلند شوند و زحمت بکشند به اين شهرستان بياند و پاسخگوي مردم باشند.
مسئولان از پشت ميزها بلند شوند و پاسخگوي مردم باشند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوالي الهي گفت: همه انسانها محتاج تقوا هستند و  در آخرت براي حساب وکتاب از هر مرحله اي که مي خواهيم بگذريم آنجا پاي اعمال مابايد مهر تقوا باشد.

بهرامي افزود: در آنجا وقتي اعتقادات ما را بررسي مي کنند اگر ناخالصي داشت و پاک نبود گرفتار مي شويم و کار سخت مي شود.

وي اظهارکرد: اعمال ما اگر با تقوا همراه نبود يعني براي آخرت نبود و براي نفس بود يا اعمال صالحي نبود  آنجا بي توشه خواهيم بود.

بهرامي با بيان اينکه انسان با تقوا در دنيا آرامش دارد و در آخرت آسايش، گفت: کسي که تقوي الهي را در زندگي‌اش پياده کند و زندگي‌اش را بر مدار و محور تقوي تنظيم کند، خير دنيا و آخرت را براي خود به ارمغان مي‌آورد.

مسئولان از پشت ميزها بلند شوند و پاسخگوي مردم باشند

خطيب جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي  نماز جمعه شهر اردل با اشاره فرمايشات مقام معظم رهبري در مراسم سالگرد ارتحال امام خميني (ره) گفت: يکي از توانائي ها و ظرفيت هاي نظام اسلامي ما قدرت مقاومت برمبناي تفکر و انديشه امام راحل است.

بهرامي بيان کرد: امروز در دنيا و در عالم سياست انديشه مقاومت امام ما به يک دکترين تبديل شد، دکترين مقاومت خميني و بشر نيز امروز و صاحبان انديشه و فهم مي بينند که در برابر زورگويان مقاومت به سبک خميني (ره) جواب مي دهد.

وي با بيان اينکه مقاومت در گفتمان امام راحل کليدي ترين جزء انقلاب اسلامي است افزود: امروز در منطقه حرف اول را ما مي زنيم و در دنياي اسلام در حوزه هاي مختلف در صدر قرار گرفتيم در جمع معدود کشورهاي دنياهستيم در پيشرفت هاي علمي و نظامي و غيره قرار گرفتيم.

امام جمعه شهر اردل با بيان اينکه پيروزي حزب الله لبنان،حماس، يمني ها، شکست داعش اين ها همه براساس مدل مقاومت به سبک حضرت امام است افزود: آمريکا و همه قدرت های همسو با آنکه داراي توان اقتصادي و نظامي بالا هستند اعتراف مي کنند نمي توانند با ايران وارد جنگ نظامي بشوند.

بهرامي گفت:حقيقتا ملت ماهيچ نيازي به مذاکره ندارد چون يک کشوري غني و با استعداد و پر ظرفيت انساني و طبيعي است اينها معطل ماندند وگرنه اوضاع ما اين نبود.

وي با اشاره به  نيمه کار ماندن برخي پروژه هاي شهرستان اردل ضمن گلايه از مسئولين در خصوص بلاتکليفي اين پروژه گفت: از مسئولين انتظار داريم شهرستان اردل را در اولويت رسيدگي ها قرار دهند چراکه برخي پروژه چند دهه است که نميه کاره رها شدند.

خطيب جمعه شهر اردل با بيان اينکه شهرستان اردل در بحث جاده، آب کشاورزي و فاضلاب مشکل دارد افزود: مسئولان استاني از پشت ميزها بلند شويد و زحمت بکشيد به اين شهرستان بيايد و پاسخگوي مردم باشيد.
 
حجت الاسلام بهرامي بيان کرد: درخواست بنده و اين مردم از شخص استاندار و معاون عمراني و مسئولان محترم راه و کشاورزي استان اين است که در شهرستان حضور پيدا کنند به‌عنوان خادمين مردم به وضعيت پروژه هاي شهرستان از نزديک رسيدگي کنند.

بهرامي از حضور نماينده ولي فقيه در استان در منطقه صعب العبور بادره و دهدلي  تشکر کرد و افزوداين سفرها توجه مسئولان را بيشتر به اين مناطق و مشکلات جلب مي کند.
 
انتهاي پيام1026ج /570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۶:۲۰

28 Dec 2019