۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۴۱۷۷۰
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی:

تروریست خواندن سپاه خوش‌خدمتی آمریکا برای صهیونیست‌ها است/ باید منتظر پاسخ ایران باشند

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام خصمانه آمریکا در تروریست خواندن سپاه شکست این کشور را در پی دارد، اما تنها هدف این کشور از این اقدام خوش‌خدمتی به صهیونیست‌ها است.
تروریست خواندن سپاه خوش‌خدمتی آمریکا برای صهیونیست‌ها است/ باید منتظر پاسخ ایران باشند
اردشیر نوریان نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: استراتژی آمریکا فشار بر ایران است و رد سال‌های گذشته شاهد این اعمال فشارها به شیوه‌های متفاوت بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه با وجود همه فشارها و تحریم‌های آمریکا علیه ایران، ما همواره پیروز بوده‌ایم افزود: این اقدام خصمانه آمریکا را محکوم می‌کنیم اما بخشی از این اقدام هم جنبه داخلی دارد.

نوریان بیان داشت: ترامپ و دولت آمریکا به دنبال رای صهیونیست‌ها هستند و با این اقدامات می‌خواهند حضور خود را در دوره‌های بعدی تضمین کنند اما ما از همین جا می‌گوییم که آمریکا در این زمینه پیروز نخواهد شد و اشتباه بزرگی را مرتکب شده است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی یکی از علل اقدام دولت آمریکا در تروریست خواندن سپاه را جبران شکست‌های منطقه‌ای خواند و گفت:  آمریکایی‌ها شکست‌های سختی و جبران‌ناپذیری از ایران در  آسیا جنوب غربی ازجمله کشورهای یمن، سوریه، عراق و لبنان خوردند و با این اقدام می‌خواهند شسکت‌های خود را جبران کنند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا پیروز نخواهد شد و شاهد اقدام متقابل ایران در این زمینه خواهد بود افزود: جمهوری اسلامی هم دست بسته نیست و تمام نیروهای امریکایی حاضر در منطقه را تروریست اعلام کرده است.

انتهای پیام/1029ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۵:۳۷

30 Dec 2019