۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
کد مطلب : ۲۱۸۳۰
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

عربستانی‌ها با حمله به یمن نشان دادند که هم‌پیمان صهیونیست‌ها هستند/به هر قیمتی مذاکرات را به نتیجه رساندن خدمت به انقلاب اسلامی نیست

تیم مذاکره کننده هسته‌ای بداند و آگاه باشد که کوتاه آمدن در این مذاکرات و به هر قیمتی مذاکرات را به نتیجه رساندن خدمت به انقلاب اسلامی نیست.
عربستانی‌ها با حمله به یمن نشان دادند که هم‌پیمان صهیونیست‌ها هستند/به هر قیمتی مذاکرات را به نتیجه رساندن خدمت به انقلاب اسلامی نیست
به گزارش جهانبین نیوز حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ۲۸ فروردین ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، به تحولات بسیار مهم منطقه و حمله وحشیانه عربستان به یمن اشاره کرد و گفت: سعودی‌ها با این هجوم وحشیانه به خیال خام خودشان می‌توانند انقلاب مردمی یمن را سرکوب کنند و باز به خیال واهی خودشان جلوی مقاومت در منطقه را بگیرند و به آن آسیب بزنند، اما غافل از اینکه مقاومت یک حرکت پیش‌رونده‌ای است که هیچ کس نمی‌تواند او را متوقف و یا به آن آسیب برساند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با بیان اینکه عربستانی‌ها با حمله وحشیانه خود به یمن نشان دادند که هم پیمان ، همراه و هم‌فکر صهیونیست‌ها هستند اظهارکرد: سعودهای‌ها همان تجاوز ، وحشی‌گری ، جنایت ، نسل‌کشی ، کودک‌کشی و حمله و از بین بردن زیر ساخت‌ها را که صهیونیست‌ها در غزه انجام دادند بر حق مردم یمن روا داشتند و با این اقدام نشان دادن که همان وحشی گری که صهیونیست در منطقه دارند سعودی‌ها نیز دارند.

خطیب جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه مقاومت یک حرکت پیش‌رونده و رو به جلو است، گفت: به لطف الهی مردم یمن بیدار ، مقاوم ، مجهز ، استوار و آماده برای دفاع از تمامیت ارضی ، استقلال ، عزت و فرهنگ کشورشان هستند و به طور قطع سعودی‌ها در این مسئله آسیب خواهند دید و ضرر خواهند کرد و ناچار خواهند شد دست از این وحشی‌گری و خون‌ریزی‌ها خود بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان حمایت جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای اسلام از مقاومت را یک ضرورت دانست و گفت: ما وظیفه و تکلیف خود می‌دانیم از حرکت آغاز شده و پیش‌رونده مقاومت که به لطف الهی با سرعت به پیش می‌رود دفاع و حمایت کنیم.

وی افزود: حمایت از جبهه مقاومت و ملّت مظلوم یمن ، اعلام بیزاری از وحشی‌گری‌های آل سعود و هم‌پیمانان آنها در منطقه و کمک رسانی و امداد مالی و مادی به مردم بی دفاع در این منطقه یک وظیفه و تکلیف بر دوش ملّت ایران است که بحمدالله مردم ایران در این زمینه‌ها همیشه مهیّا بوده و هستند و خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه سخنان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب به نام «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»، در سخنان مهمی به تبیین ضرورت‌های عمل به شعار امسال پرداخت و تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی حساس منطقه ، ما در درون کشور به شدت به همدلی و هم‌زبانی نیازمند هستیم، زیرا حمایت از جبهه مقاومت انسجام درونی می‌خواهد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در همین زمینه به موضوع مذاکرات هسته‌ای اشاره و اظهارکرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای باید دقیقا نکات ۶ گانه‌ای که رهبرمعظم انقلاب در این خصوص بیان فرمودند را مدنظر قرار بدهند و بر این امور اساسی پافشاری و اصرار جدی داشته باشند و هیچ گاه از این اصول کوتاه نیایند.

خطیب جمعه شهرکرد تاکیدکرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای بداند و آگاه باشد که کوتاه آمدن در این مذاکرات و به هر قیمتی مذاکرات را به نتیجه رساندن خدمت به انقلاب اسلامی ، ملّت ایران ، امام خمینی (ره) و شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری نیست؛ بنابراین بر اصول و ارزش‌ها پافشاری کنید و بدانید که ملت و رهبری همدل و هم‌زبان ، محکم و مقاوم از شما حمایت می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان همچنین انتخابات‌های پیش روی کشور را نیز نیازمند انسجام درونی و همدلی و هم‌زبانی دانست و افزود: هر گونه شکاف باید از درون کشور جمع شود؛ البته انتقادهای سازنده ، خیرخواهانه و تذکرها، بجای خودش باید گفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام تاکید کرد: دولت باید زبان مردم را خوب درک کند و ملت نیز باید موقعیت دولت را به درستی درک کند و در همین راستا یکدیگر را حمایت کنند.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۴:۵۲

27 Dec 2019