:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> انتظار داریم دولت در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار بایستد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۱۳۷۲۶
زمانیان در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس:

انتظار داریم دولت در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار بایستد

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن حمایت از دولت انتظار داریم در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار بایستد و بداند که استکبار و به ویژه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
انتظار داریم دولت در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار بایستد
به گزارش جهانبین نیوز، سید سعید زمانیان در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: ضرورت توجه به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و اقدام عملی به منویات معظم له در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است که می‌تواند راهگشای تمام مشکلات کشور باشد. امروز راه نجات کشور توجه به اقتصاد مقاومتی و فرهنگ و عمل به آن است.

وی افزود: امروز خودباوری و توجه به درون می‌تواند ما را از همه مشکلات رهایی بخشد نه نگاه به بیرون. بیرونی‌ها برای ما چیزی نداشته و ندارند. آنها به دنبال منافع خود هستند و در این راستا از هیچ جنایتی پرهیز نمی‌کنند. استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و ایادی‌اش هیچ زمانی قابل اعتماد نبوده و نخواهند بود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ضمن حمایت همه جانبه دولت از همه عرصه‌ها انتظار داریم با تمامی وجود در در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار بایستند و بدانند که آنها به ویژه آمریکای جنایتکار هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

زمانیان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در زمینه‌های مختلف خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/ خ ز/
مرجع : خبرگزاری فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۶:۲۰

12 Jan 2020