کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمانیان در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس:

انتظار داریم دولت در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار بایستد

خبرگزاری فارس , 24 فروردين 1393 ساعت 12:20

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن حمایت از دولت انتظار داریم در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار بایستد و بداند که استکبار و به ویژه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.


به گزارش جهانبین نیوز، سید سعید زمانیان در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: ضرورت توجه به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و اقدام عملی به منویات معظم له در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است که می‌تواند راهگشای تمام مشکلات کشور باشد. امروز راه نجات کشور توجه به اقتصاد مقاومتی و فرهنگ و عمل به آن است.

وی افزود: امروز خودباوری و توجه به درون می‌تواند ما را از همه مشکلات رهایی بخشد نه نگاه به بیرون. بیرونی‌ها برای ما چیزی نداشته و ندارند. آنها به دنبال منافع خود هستند و در این راستا از هیچ جنایتی پرهیز نمی‌کنند. استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و ایادی‌اش هیچ زمانی قابل اعتماد نبوده و نخواهند بود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ضمن حمایت همه جانبه دولت از همه عرصه‌ها انتظار داریم با تمامی وجود در در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار بایستند و بدانند که آنها به ویژه آمریکای جنایتکار هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

زمانیان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در زمینه‌های مختلف خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 13726

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13726/انتظار-داریم-دولت-مقابل-زیاده-خواهی-های-استکبار-بایستد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir