۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۲۰۹۰۴
دکتري روانشناسي در خصوص جنايت چپل هيل مطرح کرد:

سکوت رسانه هاي غربي در حوادثي چون چپل هيل نشانه ابزاردست بودن آنها براي بازي قدرت سردمداران صهيونيسم است

رسانه هاي غربي به دليل منافع مالي نياز دارند از طريق دولت خود حمايت شوند و طبيعي است که در جهت پيشبرد اهداف دولت جنايتکارخود حرکت کنند وابزار دست بازي قدرت سرمدارن صهيونيسم جهاني باشند.
سکوت رسانه هاي غربي در حوادثي چون چپل هيل نشانه ابزاردست بودن آنها براي بازي قدرت سردمداران صهيونيسم است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين، شامگاه سه‌شنبه سه دانشجوي آمريکايي مسلمان "ضياء شادي برکات" ۲۳ ساله، همسر ۲۱ ساله او "يوسر محمد ابو صالحه" و خواهر ۱۹ ساله يوسر "رزان محمد ابو صالحه" در شهر دانشجويي "چپل هيل" در نزديکي دانشگاه کاروليناي شمالي با اسلحه مردي ۴۶ ساله به نام "کريگ استفان هيکز" به شهادت رسيدند. با وجود گذشت چند شبانه روز از اين جنايت همچنان سکوت رسانه هاي غربي ادامه دارد.

اين جنايات در حالي است که آمريکا به عنوان مهد آزادي مطرح مي شود ولي عمليات تروريستي به وفور در اين کشور اتفاق مي افتد در واقع حقوق بشر، مظلوم ترين مفهوم و در عين حال راه گشاترين واژه براي دولتمردان آمريکا و همپيمانان غربي آنان به شمار مي رود تا در مواقعي که احساس مي کنند منافع شان در خطر است، آن را به بازي بگيرند بازي که هميشه در آن غربيان برنده بوده اند!

به راحتي مي توان فهميد که حقوق بشر آمريکايي، طبل تو خالي است که فقط براي احقاق حق نداشته آمريکا و برخي از کشورهاي غربي به صدا در مي آيد تا کشورهاي مسلمان در معرض تاخت و تاز و مسلمانان مورد ظلم و ستم قرار بگيرند.

دکتر طيبه شريفي، دکتري روانشناسي و عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد در خصوص محکوميت جنايت چپل هيل در گفتگوي با مشکات برين، سکوت رسانه هاي خبري غرب در اين زمينه را نشانه ادعاهاي دروغين غرب در حقوق بشر دانست و اظهار کرد: رسانه هاي غربي جنايات مربوط به خود را پنهان کردند و دست آغشته به خون آمريکايي نژاد پرست را در دستان خود کتمان کردند.

وي افزود: اين اولين و آخرين باري نيست که شاهد رفتارهاي دوگانه رسانه هاي غربي هستيم.

دکتر شريفي ادامه داد: رسانه هاي غربي به دليل منافع مالي نياز دارند از طريق دولت حمايت شوند و طبيعي است که در جهت پيشبرد اهداف دولت جنايتکار خود حرکت کنند.

دکتري روانشناسي تصريح کرد: موج خشونتي که در آمريکا وجود دارد و حوادثي چون چپل هيل را به وجود مي آورد، ريشه در نژادپرستي دولتمردان آمريکايي دارد.

وي افزود: اين گونه اقدامات در راستاي پروژه اسلام هراسي صورت مي گيرد که تلاش مي کنند اسلام را نماد خشونت قرار دهند در حالي که خود نماد خشونت هستند.

عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد بيان کرد: اين مدعيان دروغگوي حقوق بشري، حقوقي را دنبال مي کنند که فقط منافع آنها را تامين کند واز هيچ راهي، حتي جنايت براي رسيدن به منافع خود کوتاهي نمي کنند.

وي ادامه داد: سرمداران آمريکايي ادعاي آزاد منشي و آزادي خواهي دارند و آنچه که در چارچوب منافع آنها نباشد از حصار آنها خارج است و بايد از بين برود، اين خاصيت امپرياليستي آنها است که به فکر خود باشند و ارزشي براي کشورهاي ديگر قائل نشوند.

وي ريشه روانشناسي اين عقده بزرگ در آمريکايي ها را در قدرت طلبي آن ها دانست و گفت: سرمداران آمريکايي براي رسيدن به قدرت نياز به تامين مالي دارند و اين منابع مالي را ثروتمندان آمريکا که سران صهيونيست هستند مي توانند فراهم کنند به همين منظور بايد منافع صهيونيست را مهيا کنند تا حمايت مالي شوند و بتوانند تبليغات کنند و به قدرت برسند.

دکتر شريفي گفت: در بررسي شرايط روز جهان، هنگامي که به جامعه، نظام وديپلماسي غرب خاصه امريکا مي پردازيم خواهيم ديد که نقش ملت، عموم و جوامع آن ابزار دست و قرباني سرمايه داران، سران قدرت و سردمداران صهيونيسم جهاني مي باشد.

وي از جمله منفعت طلبي ها، بازي قدرت و نقش آفريني هاي لابي هاي صهيونيسم و يهود و سرکردگان امپرياليسم جهان را در دخالتهاي بي مورد در امور سياسي و ديپلماسي جهان و کشورها دانست و گفت: مقابله کامل با اسلام ناب به خصوص شيعيان و استفاده از جريانهاي انحرافي و تقويت آنها بر عليه مسلمانان از جمله اهداف آن ها است.

اين دکتراي روانشناسي بيان کرد: ايجاد و ترويج آيين ها، فرقه ها و مکاتب غيرالهي و ضاله در جهان برعليه مخالفان خود و توليد، فروش محصولات غربي، ترويج سبک زندگي صهيونيستي و اسرائيل در جهان معاصر راهي است تا ملت هاي مسلمان را به بيراهه کشانده و ديگر نيروي براي قد علم کردن نداشته باشند.

انتهاي پيام1020ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۶:۲۶

27 Dec 2019