۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۵۶۷۵۶
با حضور باشکوه مسئولين و مردم؛

جشن ميلاد امام زمان(ع) در شهر اردل برگزار شد

شهرستان اردل درشب و روز ميلاديگانه منجی عالم بشريت همانند هرسال غرق در شور و شعف است اما اين جشن ها به دليل همزمان شدن با گرم شدن تنور انتخابات رنگ و بوی ديگری داشت.

سجاد صالحی مسئول بسیج کانون مداحان شهرستان اردل در  گفتگو با خبر نگار« جهانبین نیوز»، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عید بزرگ اسلام، میلاد امام زمان (عج) گفت: ما شیعیان منتظر ظهور حضرت مهدی (عج) برای گسترش عدل و داد در سراسر جامعه هستیم لذا باید زمینه ظهور هر چه سریع‌تر حضرت را فراهم آوریم.

صالحی افزود: در آیات و روایت آمده است که امام زمان (عج) فرموده‌اند برای ظهور من دعا کنید، به همین خاطر دعا کردن برای ظهور حضرت کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

وی اظهار کرد: در انتظار ظهور حضرت مهدی (عج) بودن خود بزرگترین عبادت است و باعث گشایش در کار مؤمنین می‌شود و برای منتظران اجر و پاداش در نظر گرفته شده است.

مسئول کانون بسیج مداحان شهرستان اردل با بیان اینکه ۵۰ جشن مردمی به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان (عج) در این شهرستان برگزار می‌شود بیان کرد: این روزها جوانان ولایتمدار اردل با شور و شعف خاصی در مساجد، حسینیه، خیابان‌ها و کوچه‌ها و حتی مقابل مغازه‌ها و منازل خود مهیای برگزاری جشن نیمه شعبان شده اند و جشن‌های با شکوهتری نسبت به سال قبل برپا می‌کنند.

انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۲۷:۴۹

26 Feb 2024