۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۵۶۴۲۵
امام جمعه فارسان خبرداد:

18 نقطه از شهرستان فارسان میزبان معتکفین بود

امام‌جمعه فارسان گفت: 720 نفر اعم از خواهر و برادر در مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان فارسان شرکت کردند، که از اين تعداد 380 دانش‌آموز هستند.
حجت‌الاسلام محسن ملک پور در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، پیرامون مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان فارسان با اشاره به اینکه مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان فارسان با حضور پر شور جوانان و نوجوانان برگزار شد اظهار کرد: بیش از ۷۲۰ نفر خواهر و برادر معتکف شدند که از این تعداد ۳۸۰ نفر دانش آموزان بودند.

وی بیان داشت: در ۱۸ از نقطه شهرستان فارسان برنامه‌ریزی‌های مختلفی صورت گرفت که این مراسم معنوی برگزار شود و در این ضمینه هم ۹۰ نفر در قالب افطاری، سحری و برنامه‌های فرهنگی خدمت رسانی کردند.

ملک پور با اشاره به اینکه باید همیشه از حضور جوانان در برنامه‌های معنوی بتوان بهترین استفاده را کرد بیان داشت: باید در راستای برنامه‌های معنوی بین جوانان بصیرت افزایی صورت گیر تا در سال‌های آینده شاهد استقبال بیشتر جوانان و نوجوانان در اینگونه برنامه‌ها باشیم.

وی به استقبال کم‌نظیر نوجوانان و جوانان از آئین معنوی اعتکاف اشاره کرد و اظهار داشت: این حضور نوجوانان و جوانان مایه افتخار است که استقبال باشکوه و بی‌نظیری از آئین معنوی اعتکاف دارند و این نشان‌دهنده عنایت الهی است.

امام‌جمعه فارسان با اشاره به اینکه اعتکاف شبیه نماز جمعه و حج است، در نماز جمعه موضوع ذکر و تقوا از ارکان جدی است بیان داشت: در حج ذکر و تقوا از مهم‌ترین موارد است، در اعتکاف هم این دو عنصر مهم هستند، انسان باید بیاید از خود فراموشی نجات پیدا کند و خودش را ببیند.

وی اضافه کرد: مجالس اعتکاف، مجالس بسیار ارزشمندی است، بنده در این مجالس همین امسال شرکت کرده و در جمع معتکفین حضور پیدا کردم و دیدم این حضورشان چه صفا و برکتی دارد.

انتهای پیام/۵۹۰پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۵۰:۴۷

28 Jan 2024