۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۵۶۰۵۹
دبیر جهاد کشاورزی شهرستان فارسان خبرداد؛

نظارت بازار شب یلدا تشدید می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فارسان با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار بر تشدید نظارت بر قیمت‌ها در آستانه شب یلدا تأکید کرد.
شیرزاد کرمی در گفتگو با خبرنگار «جهانبین نیوز»، از نظارت و کنترل ویژه بازار مواد غذایی در آستانه شب یلدا توسط اکیپ‌های بازرسی مشترک کارشناسان بازرسی جهاد کشاورزی، بسیج اصناف، شبکه بهداشت، صمت و تعزیرات حکومتی شهرستان فارسان خبر داد.

وی تصریح کرد: به‌منظور صیانت از حقوق شهروندان از یک هفته قبل اکیپ‌های بازرسی مشترک نظارت بر بازار شب یلدا را به‌طور ویژه آغاز کرده است

کرمی بابیان اینکه دامنه بازرسی‌ها در راستای حفظ حقوق مردم باید گسترده و دقیق باشد، افزود: در این راستا تمامی اعضا پای‌کار باشند و اجازه ندهند قیمت اجناس به‌ویژه اقلام پرمصرف خانواده‌ها در شب یلدا خارج از نرخ مصوب عرضه شود.

وی در ادامه افزود: در این بازدیدها از بازار میوه، آجیل، شیرینی فروشی‌ها و نانوایی‌ها به‌طور مستمر در هر سه بخش شهرستان در دو نوبت صبح و عصر بازدید به عمل آمد و مواردی ازجمله رعایت قیمت‌ها، درصد سودها، نصب نرخ نامه، فاکتور خرید، رعایت ضوابط بهداشتی مورد ارزیابی قرار گرفت و نسبت به تشکیل پرونده متخلفین و ارسال به تعزیرات اقدام گردید

کرمی یادآور شد: سامانه ۱۲۴ آماده دریافت گزارشات مردمی می‌باشد

انتهای پیام/۵۹۰پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۴۹:۵۲

21 Dec 2023