۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۵۵۹۸۸
در شهرستان فارسان برگزار شد؛

انتقال‌دهنده فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان باشیم

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بازگشت شهدای گمنام به ما متذکر می‌شود که فرهنگ شهادت را فراموش نکنیم و انتقال‌دهنده این فرهنگ مقدس به نسل جوان باشیم.
به گزارش«جهانبین نیوز»، نهمین ماه اجلاسیه نماز شهرستان فارسان در محل مصلی امام حسین(ع) این شهر برگزار شد اما این اجلاسیه کاملاً متمایز از اجلاسیه‌های گذشته بود چرا که این برنامه یک میهمان ویژه و افتخاری داشت. شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس میهمان ویژه این برنامه بود که در میان استقبال پرشور مردم و مسئولان شهرستان و شهر فارسان به محل برگزاری اجلاسیه آمده بود.

 حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام‌جمعه شهر فارسان ضمن تقدیر از حضور مردم گفت: این شهدا به پا خاستند تا از دین و نماز ما دفاع کنند، باید با برنامه‌ای مدون و هدفمند بتوانیم نماز را به یک اصل در جامعه تبدیل و مساجد را رونق دهیم.

در ادامه نماینده ولی‌فقیه در استان، حجت‌الاسلام نکونام، ضمن تقدیر از مردم به خاطر حضور در اجلاسیه و همچنین قدرشناسی و استقبال از شهید گمنام گفت: عزت و سرافرازی امروز ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدا است.

حجت‌الاسلام نکونام فرهنگ ایثار و شهادت را ضامن امنیت و آرامش در جامعه اسلامی برشمرد و افزود: بازگشت شهدای گمنام به ما متذکر می‌شود که فرهنگ شهادت را فراموش نکنیم و انتقال‌دهنده این فرهنگ مقدس به نسل جوان باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: مردم شهید پرور فارسان که در این ایام مزین به عطر فاطمی و شهادت حضرت زهرا (س) است بار دیگر با استقبال پرشور و حماسی از پیکر مطهر شهید خوشنام عشق و ارادت خود را به آرمان‌های امام راحل و شهدا نشان دادند، چنین استقبال باشکوه مردم فارسان برای قدردانی از جان‌فشانی‌های این شهید بزرگوار است.

انتهای خبر/530پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۰۸:۴۵

27 Apr 2024