۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶
کد مطلب : ۵۲۷۸۵
هم زمان با دهه فجر؛

46 پروژه در شهرستان فارسان افتتاح و کلنگ‌زنی می شود

استاندار چهارمحال و بختياري از افتتاح و کلنگ‌زنی 46 پروژه هم زمان با دهه فجر در شهرستان فارسان خبرداد.
به گزارش جهانبین نیوز ، غلامعلي حيدري در سفر به شهرستان فارسان گفت: همزمان با ايام‌الله دهه فجر بيش از 510 پروژه افتتاحيه و کلنگ زني در استان داريم.

حيدري در ادامه افزود: خوشبختانه در سفر رياست‌جمهور اعتبارات خوبي به استان‌ها تخصيص داده شد که از طريق رسانه‌هاي گروهي اطلاع رسانی شد و اکنون شاهد نتايج آن هستيم که تعدادي از این پروژه‌ها در دهه مبارک فجر افتتاح مي‌شوند.
 
استاندار چهارمحال و بختياري همچنین از افتتاح 38  پروژه  و کلنگ زني 8  پروژه در اين شهرستان خبر داد.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد  نیز در حاشیه این سفر در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، ضمن تبريک ايام‌الله دهه فجر و سالگرد پيروزي انقلاب شکوهمند  گفت: 24 تخت  به تخت‌هاي بيمارستان اضافه شد در طول اين‌يک سال تجهيزات خوبي به بيمارستان تخصيص  داده شد در بيمارستان فارسان با توجه به زيرساخت‌هايي که داشت آنچه مي‌شد در اختيار کارکنان قرار گرفت.
 
محمدرضا خسروي افزود: يکسري تجهيزات  خريداري‌شده ازجمله ام آر آي بيمارستان هست که تا دو ماه آينده نصب مي‌شود دستگاهي که کمک بزرگي مي‌کند به بيماراني که نياز به عکس‌برداري با اين دستگاه دارند  دستگاهي هم براي آزمايشگاه که مخصوص آزمايش‌هاي بيوشيمي است خريداري شد و در اختيار بيمارستان قرار گرفت.

وي بيان کرد: قرار است تجهيزات براي جراحي مغز هم خريداري شود تا اين بخش هم راه‌اندازي شود،دستگاه‌هايي هم براي عمل لاپراسکپي را پيگير هستيم جهت تأمين که به اميد خدا تا دو ماه بعد از عيد در اختيار بيمارستان قرار مي‌گيرد.

وي اظهار داشت:بحث ديگري که هست بحث ساختمان بيمارستاني است که باهمتي که رئيس بيمارستان و عزيزان همکار دارند بازسازي بيمارستان سرعت گرفته انشا الله  بخش‌هاي موردنياز به‌زودي ترميم و تجهيز خواهند شد و در اختيار بيمارستان قرار خواهد گرفت در خصوص نيروي انساني هم پزشک وهم پرستار در حد نياز هست.
 
انتهای پیام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۰۲:۳۲:۲۳

8 Feb 2023