۰
plusresetminus
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری: مجوز راه‌اندازی دانشکده هوش مصنوعی در استان چهارمحال و بختیاری و در دانشگاه آزاد گرفته‌شده است، تیم‌های برتر این رویداد می‌توانند به‌عنوان بازویی در راه‌اندازی این دانشکده کمک‌حال ما و دانشگاه باشند.
فایل ویدئو
 ابراهیم رحیمی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، اظهار کرد: پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان چهارمحال و بختیاری با همکاری مرکز فضای مجازی سپاه و دانشگاه آزاد اسلامی در شهریورماه سال جاری برگزار می‌گردد.

وی افزود: تیم‌های شرکت‌کننده در رویداد باکیفیت و کمیت بیشتری در این رویداد شرکت خواهند کرد.

رحیمی بیان داشت: حاصل این رقابت تیم‌های برتر می‌باشد که از جوایز و هدایای نقدی بهره‌مند لازم را خواهند شد، دانشگاه آزاد اسلامی قصد دارد امکانات و شرایط مناسبی را برای تیم‌های شرکت‌کننده در رویداد فراهم کند که در مراکز رشد و سرای نوآوری بتونیم از آن‌ها استفاده کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نوید راه‌اندازی دانشکده هوش مصنوعی در استان را داد و عنوان کرد: مجوز راه‌اندازی دانشکده هوش مصنوعی در استان چهارمحال و بختیاری و در دانشگاه آزاد گرفته‌شده است، تیم‌های برتر این رویداد می‌توانند به‌عنوان بازویی در راه‌اندازی این دانشکده کمک‌حال ما و دانشگاه باشند.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۵۷:۳۶

12 Aug 2023