۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۳
کد مطلب : ۵۶۱۰۷
رئيس شورای اسللامی شهر اردل:

جاده‌های مرگ در اردل ایمن سازی شود

رئيس شورای اسلامی شهر اردل گفت: تنها راه خارج شدن اردل از بسياری مشکلات و کمبود‌ها همين راه ارتباطی است که بايد زودتر اقدامی صورت گيرد و ایمن سازی شود.
جاده‌های مرگ در اردل ایمن سازی شود
نورمحمد رئیسی در گفتگو با خبرنگار «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: مردم شهرستان اردل عزادار جاده هستند.

رئیسی افزود: تنها راه خارج شدن اردل از بسیاری مشکلات و کمبودها همین راه ارتباطی است که باید زودتر اقدامی صورت گیرد تا هم پیشرفت شهرستان را در بر داشته باشد  و اینکه هر روز شاهد مرگ عزیزانمان نباشیم.

وی اظهار کرد: از اقدامات صورت گرفته توسط نماینده مجلس و مسئولین در شهرستان اردل تشکر می‌کنیم، اما کمبودهایی هنوز هست که باعث نگرانی و نارضایتی مردم شده  است، که از آن جمله می‌توان به کمبود نیرو و متخصص در بیمارستان اردل، بحث راه اندازی سی تی اسکن، کمر بندی شهر اردل و تسریع در پروژه گورمیزه، فاضلاب شهری و کلینیک تأمین اجتماعی اشاره کرد.

یاسر ظفریان عضو شورای اسلامی شهر اردل نیز در این باره به خبرنگار جهانبین نیوز گفت: اردل تنها مرکز شهرستانی در استان می‌باشد که ورودی آن چهار خطه نیست.

ظفریان با بیان اینکه هنوز در شهر اردل کوچه‌های خاکی و گِلی وجود دارد بیان کرد: از طرف نماینده باید اعتبارات جداگانه‌ای برای شهرداری اردل در نظر گرفته شود.

وی اظهار کرد: در شرایط بحرانی و بارندگی‌ها کمبود وسیله هست که انتظار می‌رود یک دستگاه نقلیه سنگین برای شهرداری اردل در نظر گرفته شود.

سروش رئیسی عضو دیگر شورای اسلامی شهر اردل بیان کرد: مشکل مرز بندی شهر اردل باید اصلاح و حل شود و مهمترین مطالبه مردم شهرستان ما جاده چال ارزنا می‌باشد.

انتهای خبر ۵۷۰ ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۴۰:۵۸

26 Dec 2023