۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۷۷۶۱
بي توجهي مسئولين به مطالبه دانشجويان؛

گلايه دانشجويان دهستان ديناران از نبود اينترنت/ لطف دولت تدبير و اميد به دانشجويان قطعي اينترنت بود

دانشجويان دهستان ديناران از توابع شهرستان اردل ازنبود اينترنت در اين منطقه از مسئولين گلايه کردند.
گلايه دانشجويان دهستان ديناران از نبود اينترنت/ لطف دولت تدبير و اميد به دانشجويان قطعي اينترنت بود
به گزارش جهانبین نیوز؛ اينترنت از نيازهاي اساسي زندگي مردم مي باشد مي توان گفت در حال حاضر بسياري از خدمات اجتماعي، اقتصادي، آموزشي و غيره از طريق شبکه مخابراتي و زيرساخت هاي مربوط به آن فراهم مي شود.

تلفن همراه و اينترنت در اين دوره يکي از ملزومات است اما در اين عصر ارتباطات و فناوري اطلاعات روستاهايي در شهرستان اردل وجود دارد که مردمانش از نعمت اينترنت و آنتن دهي تلفن همراه بي‌بهره‌اند.

مدت‌هاست که عدم آنتن‌دهي موبايل و نبود اينترنت تلفن همراه به يکي از مهم‌ترين مطالبات در دهستان ديناران شهرستان اردل تبديل شده است اما عملا مسئولان گوش شنوايي براي رسيدگي به اين معضل و رفع آن ندارند.

زهرا کياني يکي از دانشجويان دهستان شليل از توابع شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار  جهانبین نیوز در اين خصوص اظهار داشت: معضلي که ما در اين دهستان با آن دست پنجه نرم مي کنيم وشديدا به خاطر شرايط کاري و دانشجويي به آن احتياج داريم مشکل اينترنت است در اين دهستان  بيش از 100 نفر دانشجو در دانشگاه هاي سراسر ايران مشغول به تحصيل هستند ودر زمان حضور در منطقه احتياج مبرم به اينترنت دارندولي متاسفانه اينترنت نداريم ودر زماني که از تهران  وساير استانها به منطقه ودهستان براي گذراندن اوقات فراغت ميايم جهت انجام امور دانشجويي به اينترنت احتياج پيدا ميکنيم  ولي به دليل نبود آن مجبوريم پروژه هاي دانشجويي خود را با اين وضعيت مالي ضعيف  هزينه هاي سفر و کرايه هاي رفت برگشت در ساير نقاط  را نيز جهت انجام امور به ان اضافه کنيم .

دانشجويان و دانش آموزان دهستان شليل در انتها  از مسئولين مربوطه در شهرستان اردل درخواست کردند تا براي رفع اين مشکل چاره‌اي بينديشند.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۰۹:۳۰

13 Jun 2021