۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۴۷۳۴۶
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد؛

برای حرکت به اوج تمدن و تولید باید نوع نگاه را تغییر داد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در دیدار با جانشین فرمانده سپاه استان ورئیس اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و همچنین جمعی از کارگران جامعه بسیج کارگری گفت: برای حرکت به اوج تمدن و تولید باید نوع نگاه و تعهد را تغییر داد.
برای حرکت به اوج تمدن و تولید باید نوع نگاه را تغییر داد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد،در حاشیه نشست امروز کارگران بسیجی در هفته کارگر اظهار کرد:ماه رمضان را ماه ایران سازی ، تقویت روحیه انقلابیگری ، تقویت مرام شهدایی و پیشبرد اهداف امام (ره) باید تلقی کرد.

حجت الاسلام نکونام ضمن توصیه نسبت به ایجاد زمینه اشتغال ، کاهش نرخ بیکاری و بالابردن تولید بیان کرد: توانمند سازی علم و فناوری ،سلامت تولید و تولید فاخر ، رفع موانع و پشتیبانی های تمام عیار از تولید و هرکاری بخواهیم انجام دهیم در سایه ایمان و تعهد و نوع نگاه ایجاد میشود.

نکونام با اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی و توجه به اینکه نباید نگاه ما مادی و نگاه کار کردن برای پول گرفتن باشد بیان کرد: نمیتوانیم با این نگاه ایران پیشرو دنیا بسازیم ،باید انگیزه هارا بالا ببریم و نگاه ها را نگاه های، تمدن سازی بکنیم، باید جامعه به سمت اوج تمدن حرکت کند و لازمه آن عبور نگاه ها از نگاه مادی است، همانگونه که نگاه رهبری در گام دوم انقلاب نیز همین است.


همچنین در این جلسه سرهنگ مهران مرادی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به نهم اردیبهشت ماه(روز کارگر) که مصادف با بازگشت پیکر مطهر شهید شاخص سال 1400 شهید برونسی می باشد بیان کرد: بسیج کارگری استان با دو حوزه مقاومت بسیج و 17 پایگاه مقاومت رسالت و ماموریت خود را انجام میدهد.

وی با اشاره به شعار امسال افزود: دو ماموریت خطیر بسیج کارگری با توجه به رخداد سیاسی پیشرو در کشور در آن می توانیم به صورت ویژه کار کنیم بحث امید آفرینی و بصیرت افزایی است.

مرادی با بیان طرح شهید برونسی در حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد:در راستای حمایت از تولید داخلی در استان و با تدابیر سردار فرمانده محترم سپاه و طی تنظیم نامه ای به فرماندهی کل سپاه و دستور به تمامی فرماندهان سپاه های استانی کارخانه حجاب استان برای تولید ارائه کالای حجاب در سطح کشور احیا شد.

در پایان جلسه سید حفیظ الله فاضلی رئیس اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن  نواخته شدن زنگ کار و تلاش در یکی از بنگاه های اقتصادی استان به صورت نمادین اقدام به ارائه گزارش برنامه های سال 1399 و برنامه های پیش رو از فعالیت های آن سازمان کرد و گفت:در صددیم تا در هفته جاری با توجه به شرایط کرونایی  در حوزه ورزش و توسعه فرهنگ ورزش در بین جامعه کارگری مجموعه هایی را با حضور وزیر افتتاح کنیم.

انتهای پیام/










 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۷:۳۹:۲۸

26 Apr 2021