۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۴۷۲۶۸
رئیس سازمان بسیج اساتید ؛

انتخابات سرنوشت کشور را رقم می زند/رای ما انتخابگر سرنوشت ما است

احمدرضا بسیج رئیس سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری گفت: تنها راه درست انتخاب کردن، داشتن گوش شنوایی برای پذیرش سخنان دیدبان و نگهبان جامعه که همان رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی است ، می باشد.
انتخابات سرنوشت کشور را رقم می زند/رای ما انتخابگر سرنوشت ما است
 دکتر احمدرضا بسیج رئیس سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بر اساس نگرش هستی شناسانه ای که در غرب و سپس شرق به آن دست یافته اند، انسانها سازنده هویت و شخصیت خودشان هستند، هر انسانی جان و روح او در گرو دستاورد های خود اوست، دستاورد های انسان گاهی به صورت فردی اتفاق می افتد گاهی جمعی.

وی افزود:گاهی یک عمل فردی انجام می دهیم تا شخصیتمان ساخته شود مثل یک عبادت یا ظلم و جنایتی که انجام داده ایم و گاهی این هویت ما یک هویت جمعی است که به واسطه رفتار اجتماعی ما شکل می گیرد و ساخته می شود که نیازمند رفتار اجتماعی است.

بسیج با توجه به نگاه اجتماعی نسبت به مردم کوفه ، در صورتی که در میان مردم کوفه افراد مومن وجود دارد بیان کرد: در صورتی که این هویت اجتماعی باشد نیازمند رفتار های اجتماعی است؛ یعنی تاثیر رفتار فردی هر شخص بر کلیت اجتماع است.

وی افزود: از جمله هویت های جمعی که نیازمند رفتار اجتماعی می باشد انتخابات است که هویت اجتماعی جامعه را می سازد. حال دو مطلب می شود عرض کرد،یکی عدم حضور فرد در این هویت یعنی خالی ماندن پرونده فرد از این وظیفه اجتماعی ! و دوم هویت اجتماعی دستخوش تحریک شود ؛ یعنی نگاه هایی که نسل های بعد و افراد عصر خودمان در جاهای دیگر به ما پیدا می کنند،این است که این ملت و این مردم فرهنگ این کار را نداشته اند و خسته شده اند و نتوانسته اند ادامه دهند. بنابراین ازاین حیث چه در آینده و چه در دوره خود ما افراد این نگاه را پیدا می کنند.

وی ابراز کرد: اگر ما به فکر جامعه اجتماعی و فرزندان خودمان هستیم  باید حضور خود در انتخابات و دیگر مسائل اجتماعی از جمله سیل و زلزله و ... را نشان دهیم.

 بسیج در پاسخ به سوال اینکه در شرایط بد وضعیت معیشتی مردم چه اقداماتی باید کرد تا آنها به پای صندوق های رای بیایند ؟ بیان کرد: اقدام ما برای مردم جز تبیین مسائل نیست، باید بدانیم انتخاب ماست که شخصی بر سرکار می آید ممکن است شرایط اقتصادی حال حاضر را بدتر کند و ممکن است آنرا خوب تر کند، در پای صندوق های رای است که میتواند با آگاهی، با مسئولیت پذیری و با احساس مسئولیت پذیری موجب بهبود شرایط کنونی گردید.

وی افزود : چه بسا عدم حضور ما موجب آمدن یک فردی بشود که ناشایست باشد ولی باید بدانیم درمیان گزینه های موجود به تعبیر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی یک نیروی جهادی، انقلابی می توان گزینه مناسبی را انتخاب کرد، رای ما انتخابگر سرنوشت ما است.

بسیج با اشاره به اینکه چهره های نظامی همانند سردار سلیمانی را رهبر انتخاب می کند و وظیفه انتخاب چهره سیاسی بر عهده ماست افزود:تنها راه درست انتخاب کردن، داشتن گوش شنوایی برای پذیرش سخنان دیدبان و نگهبان جامعه که همان رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی است ، می باشد.

در آخر بسیج در رابطه با فعالیت های سوء در فضاهای مجازی و شبکه های معاند بیان کرد: ما دشمن داریم، دشمنان ماهم دشمنان بیرونی و درونی هستند، عمده فعالیت های دشمنان در فضای مجازی است، بحث کردن و یا مأیوس شدن افراد از جمله اقدامات دشمنان درونی است که تابعیتی از دشمنان بیرونی دارند.

دکتر بسیج توصیه کرد: باور کنیم دشمن داریم و دشمن بزرگ ما هم همین دشمنان درونی ما هستند، باید با کسانی مشورت کنیم که دلسوزند  از جمله همین مراجع تقلید و کسانی که در این حوزه علم و تخصص دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۲۲:۲۹

20 Apr 2021