۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۴۵۵۰۶
اردل شهرستان وعده ها؛

کلنگ هایی که بر زمین می ماند / از وعده های تو خالی مسئولان تا رنج نا تمام مردم اردل

پروژه مرکز درماني تامين اجتماعي شهرستان اردل يکي از مطالبات چندين ساله مردم است که دوسالي است فقط کلنگ زني می شود و تاکنون هيچکدام از وعده هاي مسئولين براي آغاز به کار اين پروژه عملي نشد و در حد شعار باقي ماند.
کلنگ هایی که بر زمین می ماند / از وعده های تو خالی مسئولان تا رنج نا تمام مردم اردل
به گزارش جهانبین نیوز؛ آغاز به کار هر دولت در هر کجاي دنيا با برنامه‌ريزي‌هاي گوناگوني همراه خواهد بود؛ برنامه‌هايي که در راستاي تحقق اهداف در مدت زمان روي کار بودن آن دولت است و براساس برنامه چهار ساله‌اي که طراحي کرده‌اند، به اجرا در خواهد آمد.

اما گاهي مشکلاتي در مسير حرکت به سمت اين اهداف، دولت و دستگاه‌هاي اجرايي را از تکميل پروژه‌ها باز مي‌دارد و پروژه‌هايي نيمه تمام روي دست دولت مي‌گذارند؛ پروژه‌هايي که عمده آنها با مشکلات مالي مواجه مي‌شوند و در ميانه راه به دليل کمبود بودجه، نيمه کاره مي‌مانند.

دولت‌ يازدهم و دوازدهم هم که رياست آنها را حسن روحاني برعهده داشته است هم از اين امر مستثني نبوده و در کنار به اتمام رساندن و افتتاح هزاران طرح، تعداد زيادي طرح‌ را، چندي پس از کلنگ زني، نيمه کاره رها کرده است تا شايد روزي در دولتي ديگر به آنها رسيدگي شود.

دوسال پیش پنج شنبه ۲۱ تيرماه  97   مرکز درماني تامين اجتماعي شهرستان اردل با حضور وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي، استاندار چهارمحال و بختياري، نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي، امام جمعه شهر اردل و مسئولين شهرستاني کلنگ زني شد اما اين پروژه فقط يک کلنگ زني  نمادين بوده  و تاکنون هيچکدام از وعده هاي مسئولين براي آغاز به کار اين پروژه عملي نشد.

کورش اسدي  يکي از معتمدين شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن گلايه از مسئولين استاني نسبت به بي‌توجهي به  پروژه درمانگاه تامين اجتماعي شهرستان اردل  گفت: دوسال است که درمانگاه تامين اجتماعي  شهرستان اردل  کلنگ زني شد و تا کنون هيچ اقدامي صورت نگرفت.

اسدي افزود: کلنگ زني اين پروژه  فقط يک وعده توخالي بود و در عمل براي تکميل اين پروژه هيچ گامي برداشته نشده و تحقق آن براي مردم اردل و به  روياهاي تاريخي تبديل شده است.

وي  بيان کرد:انتظار مي‌رود مسئولين به وعده‌هايي که داده‌اند عمل کنند زيرا مردم در در تمام صحنه‌ها  ثابت کردند که دوستار انقلاب و ميهن خود هستند و اکنون نوبت مسئولين است که ثابت کنند پيگير مطالبات مردم و رفع مشکلات آنها مي‌باشند، خواسته ما از مسئولين اين است که واقعا اگر وعده‌اي دادند به آن وعده هم عمل نمايند و فقط شعار ندهند.

محمود کياني فرماندار شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين  نيوز با بيان اينکه احداث درمانگاه تاکين اجتماعي يکي از خواسته هاي چندين ساله مردم شهرستان اردل بوده است افزود:دوسالي است که کلنگ مرکز درماني تامين اجتماعي شهرستان اردل به زمين زده شد.

کياني افزود:جلسات متعددي  در اين خصوص برگزار شد حتي در طول هفته چندين بار تماس تلفني با مدير درمان تامين اجتماعي استان داشتيم  ولي متاسفانه تاکنون عمليات اجرايي احداث اين درمانگاه شروع نشد و مردم اين شهرستان از اين وضعيت به شدت گلايه مند هستند و انتظار داريم مسئولين مربوطه چاره اي براي اين وضعيت بينديشند.

محمود جاويد مدير درمان تامين اجتماعي چهارمحال و بختياري در اين خصوص اظهار داشت: در تاريخ  23 ديماه 97 به مديريت درمان تامين اجتماعي اعلام شد که موافقت لازم براي ساخت درمانگاه تامين اجتماعي شهرستان  اردل صورت گرفته که با توجه به تعدات شهرستان مبني  به زمين رايگان  در تاريخ 24 ديماه 97 به فرماندار شهرستان اردل اعلام کرديم که اقدامات لازم برتي واگذاري زمين به مديدرت درمان تامين اجتماعي براي احداث درمانگاه صورت گيرد اما اقداماتي در اين راستا صورت نگرفت.

وي بيان کرد: مديريت درمان اجتماعي استان مجددا از فرماندار شهرستان اردل درخواست داشتند که پيگير واگذاري ريمن باشند که بالاخره در تاريخ  19 تيرماه 99  قرارداد واگذاري زمين داده شد  و در حال  منتظر  پاسخ حقوقي سازمان براي آغاز به کار عمليت اجرايي اين پروژه هستيم.

مدير درمان تامين اجتماعي چهارمحال و بختياري بيان کرد:در اين فاصله دوماهي که زمين واگذار شد مديريت درمان براي عمليات اجرايي مرکز درمان تامين اجتماعي شهرستان اردل فعال بوده و آماده هرگونه خدمت رساني به مردم شهرستان مي  باشيم.

به گزارش جهانبین نیوز ؛ مسئولین لازم است هرچه سریعتر نسبت به ساخت درمانگاه تامین اجتماعی تصمیمات لازم را گرفته و هرچه زودتر این پروژه که نیاز اساسی و اصلی مردم است را به اتمام برساند.

 
گزارش : سجاد صالحي اردلي

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۰۴:۱۰

16 Sep 2020