۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۴۲۱۱۱
جهانبین نیوز گزارش می دهد/

سالنی که سال هاست میزبان گرد و خاک است /بلاتکليفي 12 ساله سالن ورزشي سرخون

ساخت تنها سالن ورزشي شهر سرخون در منطقه ميانکوه از توابع شهرستان اردل يکي از پروژه هاي نيمه تمام شهرستان اردل است که پس از گذشت 12 سال از کلنگ زني اين پروژه، هنوز به بهره برداري نرسيده است.
سالنی که سال هاست میزبان گرد و خاک است /بلاتکليفي 12 ساله سالن ورزشي سرخون
به گزارش جهانبین نیوز، در حوزه ورزش هر کلنگي که در شهرستان محروم اردل بر زمين زده مي‌شود، روزنه اميدي در دل جوانان اين خطه ايجاد مي‌کند اما اگر آن پروژه پس از گذشت سال‌ها به دست فراموشي سپرده شود، بايد به حال ورزشکاران اين  شهرستان گريست که بايد همچنان از اماکن ورزشي محروم باشند.

پروژه سالن ورزشي شهر سرخون يکي از پروژه‌هاي نيمه‌تمام شهرستان اردل  است که از سال 86 کلنگ آن در شهر سرخون  به زمين زده شده اما متأسفانه به‌دليل کمبود اعتبارات و بي‌توجهي مسئولان، پس از گذشت 12 سال همچنان بلاتکليف مانده و تاکنون به بهره‌برداري نرسيده است.

مهدي حيدري  يکي از ورزشکاران شهر سرخون  که بازيکن سابق تيمهاي زاگرس ميانکوه ، اتحاد ميانکوه وعضو ثابت و سابق تمامي رده هاي سني مسابقات فوتبالي بين مدارسي دانش اموزان منطقه واستان  نيز مي باشد در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز در اين خصوص اظهار داشت: باتوجه به تقسيمات استاني چند سالي هست که سرخون از روستا به شهر تغيير يافته وهمه ما هم ميدانيم که چقدر مشکلات در منطقه ميانکوه وسرخون وجود دارد ولي آيا جايي که اسم شهر را يدک ميکشد آيا لازم نيست يک سالن ورزشي در آن براي ورزش کردن آن هم فقط براي سلامت خود داشته باشيم .
 
 
حيدري افزود: نوجوانان و جوانان بااستعداد، ورزشکار و ورزش دوست منطقه ميانکوه که علاقه و استعدادهاي فوق‌العاده‌اي در زمينه ورزش دارند چند سالي است در آرزوي افتتاح سالن ورزشي به حضور مسئولين دل خوش کرده‌اند و بعد از سپري شدن چند سال، خبري از افتتاح سالن ورزشي سرخون نيست.
 
وي بيان کرد:جوانان ورزش دوست شهر سرخون مجبورند براي ورزش، شبانه مسافت‌هاي تا فاصله 70 کيلومتر را طي کنند  اميد است همان طوريکه مقام معظم رهبري فرمودند وظيفه اصلى دولت و مسئولان ورزش کشور اين است که اشتياق به ورزش و روح ورزشکارى و ورزش‌خواهى را در مردم زنده کنند انتظار داريم مسئولين هرچه زودتر خواسته چندين ساله مردم و ورزشکاران منطقه ميانکوه را عملي کنند.
 
حيدري ضمن در خواست ار مديذدان ورزشي برا تکميل اين پروزه بیان کرد:اداره ورزش وجوانان شهرستان اردل واستان چهارمحال و بختياري ما که دلسوز نداريم حداقل شما بدانيد منطقه ما مهدپرورش جوانان با استعدادي همچون پهلوان علي اکبرغريب شاهي و نوجوان دعوت شده تيم ملي فوتبال نويد رضا قيصري نيما ملايي  و بسياري ديگر از ورزشکاراني است  که يک زماني شروع ورزش حرفه اي يشان از اين منطقه بوده براي شما تهيه بودجه براي  تکميل  اين سالن هزينه اي زيادي نيست با اين همه هزينه هاي که در سطح کشور و استان صورت ميگيرد مثل سوزنيست در انبار کاه .

در آخر از تمام مسولئين تقاضا دارم نگاه ويژه اي به ورزش ورزشکاران و ورزش دوستان منطقه میانکوه داشته باشند شايد بتوانند يک روز و يک جاي پرچم عزيز کشورمان را آن هم به عنوان نماينده چهارمحال بختياري طنين انداز کنند.

صفر نجفي رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل در  اين خصوص در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد:سالن ورزشي سرخون به دليل اينکه جزء اراضي منابع طبيعي بوده چند سالي نيمه تمام رها شد ولي در سال 97 واگذاري اين پروژه گرفته شده و با توجه به جلسه اي که اوايل امسال با فرماندار شهرستان اردل و علي کاظمي نماينده مردم شهرستان هاي اردل،فارسان،کيار و کوهرنگ برگزار شد قرار شده اين پروژه به اداره کل نوسازي مدارس واگذار گردد تا مراحل تکميل اين پروژه هرچه زودتر انجام گردد.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۰:۳۳

26 Dec 2019