۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۲۰۰۵
جهانبين نيوز گزارش مي دهد؛

وعده های بر زمین مانده یک نماینده / از بيکاري جوانان تا بلاتکليفي پروژها

انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در اواخر سال ۹۸ اولين انتخابات پيش‌رو خواهد بود، اما وعده هاي علي کاظمي نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي همچنان روي زمين ماند.
وعده های بر زمین مانده یک نماینده / از بيکاري جوانان تا بلاتکليفي پروژها
به گزارش  جهانبین نیوز؛ "آزموده را آزمودن خطاست" ضرب المثلي کوتاه اما پرمعنا براي آن دسته از نمايندگاني است که طمع نموده‌اند در مجلس يازدهم نيز همچون مجلس دهم بر کرسي بنشينند.

سه سال و اندي از انتخابات 7 اسفند سال 94 مي‌گذرد. از روزگاري که کانديداها و اطرافيانشان، نويد و مژده‌هاي رنگارنگ  به مردم دادند و به هر زبان ممکن بيان داشتند که دِين خود را به مردم ادا خواهند نمود.

22 بهمن سال 95 بود که  علي کاظمي نماينده  محترم مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي  مهمترين دغدغه خود را در جمع مردم شهرستان اردل  رفع مشکلات بيکاري جوانان مطرح کرد  اما تا امروز که مشکلي از جوانان برطرف نشد و روز به روز به جوانان بيکار با تحصيلات عالي  اين شهرستان افزوده ميشود.

 اواخر اسفند ماه سال 96  نيز کلنگ آغاز طرح توسعه بيمارستان شهرستان اردل توسط ايشان بر زمين خورد که تا کنون خبري از اين طرح نشد و تنها قسمتي از زمين بيمارستان خاک برداري شد.
 
نزديک به دو سال است  که ايشان به جوانان روستاي گندمکار قول احداث سالن ورزشي داده اند  که در طي اين مدت وعده هاي ايشان را در حد حرف و خبر شنيديم. 
پيام مرادي يکي از جوانان روستاي گندمکار در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن گلايه از علي کاظمي نماينده  محترم مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي در خصوص وعده هاي توخالي و انتخاباتي گفت: روستاي گندمکار از کمترين امکانات رفاهي و ورزشي محروم است و احداث سالن ورزشي مهمترين مطالبه جوانان اين روستا از علي کاظمي نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار بوده که ايشان اين وعده را در شعارهاي انتخاباتي و چند باري هم حضوري در جمع مردم قول دادند  و  اوايل سال جاري  نيز  آغاز عمليات اجرايي اين سالن با حضور مسئولين  کلنگ زني شد اما تاکنون هيچ اقدامي در اين راستا صورت نگرفت و اين وعده هاي توخالي باعث گلايه مندي جوانان اين منطقه شد.

مرادي افزود:آقاي کاظمي  فقط پروژه ها را کلنگ زني مي کند و ديگر پيگير اعتبارات  آنان نيست که اين  بي تدبيري باعث گلايه مندي مردم از عملکرد ايشان شده است.
 
به گزارش جهانبین نیوز ؛ گوش مردم اردل  همانند دیگر مردم از این شعار ها پر است  آن ها مسئولی می خواهند که درد آن ها را دوا کنند و به دنبال حواشی که نمایندگان خود را گرفتار آن کرده اند نیستند.


انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۰:۲۷

29 Dec 2019