۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۴۱۰۳۰
گلايه مندي مردم شهر دشتک از عملکرد شهرداري؛

کوچه هاي خاکي شهر دشتک داد مردم را درآورد

برخي از کوچه‌هاي شهر دشتک از توابع شهرستان اردل خاکي و يا آسفالت کنده شده است که امان مردم اين شهر را بريده است.
کوچه هاي خاکي شهر دشتک داد مردم را درآورد
به گزارش جهانبین نیوز، باوجوداينکه خدماتي ازجمله آسفالت مناسب در معابر يکي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي يک شهر محسوب مي‌شود و از اقدامات اساسي شهرداري هر منطقه به شمار مي‌رود اما شهر دشتک از توابع شهرستان اردل با جمعيتي بيش از شش هزار نفر هنوز برخي از کوچه‌ها و معابر آن آسفالت نشده که اين امر در هنگام بارندگي رفت‌وآمد را براي مردم سخت و دانش آموزان را با مشکل مواجه مي‌کند.


فرزاد ولدان يکي از شهروندان شهر دشتک در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز در خصوص وضعيت کوچه ها خاکي و نابسامان شهر دشتک گفت: متاسفانه برخي از کوچه هاي شهر دشتک چندين سال است که خاکي که علاوه بر منظره نامناسب آن با خاکي بودن، سبب بروز مشکلاتي نيز براي ساکنين اين محل شده است.

وی افزود: با آغاز فصل بارش ها، اين کوچه به شکل گل در آمده و عبور و مرور و رفت و آمد براي ساکنين مشکل مي شود که سبب نارضايتي آن ها شده است.

وي بيان کرد: در پي اين بارندگي ها ، چاله هاي کوچک و بزرگي به وجود آمده است که رانندگان در اين چاله ها گير مي کنند و به طبع مشکلاتي براي آن ها به وجود مي آيد.
رامين مرادپور يکي ديگر از اهالي شهر دشتک به خبرنگار ماگفت: متاسفانه مسئولان در اين شهر به برخي کوچه هاي شهر توجهي ندارند.

مرادپور افزود: به دليل عدم آسفالت و خاکي بودن کوچه، با بارش باران اين کوچه پر از گل و لاي مي شود.

مردم شهر دشتک از توابع شهرستان اردل از وضعيت نبود آسفالت برخي از کوچه‌هاي شهر ابراز نارضايتي کرده و خواستار توجه هرچه بيشترمسئولان شهري هستند چراکه نبود آسفالت علاوه بر اينکه چهره شهر را زشت مي‌سازد، به وسايل نقليه مردم نيز خسارت وارد مي‌کنند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۹:۴۵

28 Dec 2019