۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۳۵۵۴۹
هفت چشمه گزارش مي دهد

چرخ صنعت در شهرستان اردل همچنان مي لنگد

پروژه احداث شهرک صنعتي يکي از مهمترين مطالبه مردم شهرستان اردل که سه سالي است کلنگ زني شد و فقط مسئولين اجرايي از آن نام مي برند و در عمل هنوز کاري صورت نگرفته است.
چرخ صنعت در شهرستان اردل همچنان مي لنگد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، پروژه احداث شهرک صنعتي شهرستان اردل يکي از بهترين پروژه هاي اقتصادي است که مي تواند زمينه اشتغال را براي جوانان فراهم کند اما اين پروژه سه سالي است که فقط مسئولين اجرايي از آن نام مي برند و در عمل هنوز کاري صورت نگرفته است و اين روند باعث رنجش جوانان شده است.


سعيد محمدي رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردل در خصوص تاخير احداث شهرک صنعتي در اين شهرستان گفت: پروژه احداث شهرک صنعتي از سال ۹۳ تاکنون تمام مجوزهای لازم را گرفته ولي به دليل ممانعت برخي مردم احداث آن به تاخیر افتاده که اميدواريم هرچه زودتر اين مشکل هم برطرف و به زودي عمليات احداث آن اغاز شود.


و اما سوالي که مردم از مسئولين دارند و نخبگان جوان شهرستان اردل هم مطرح کردند اين است کي پروژه اي در شهرستان اردل افتتاح مي شود که مشکل اشتغال جوانان برطرف شود آيا همچنان بايد فقط منتظر وعده هاي توخالي باشيم، انتظار مي رود مسئولين مربوطه چاره اي بينديشند و اين روزها به جاي اينکه نظاره گر باشند در عمل براي احداث شهرک صنعتي شهرستان اردل اقدام اساسي انجام دهند چرا که شهرستان اردل نسبت به ساير شهرستان ها بيشترين بيکار را دارد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۹:۱۵

27 Dec 2019