۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۳۲۲۴۰
هفت چشمه گزارش مي دهد:

دانش آموزان پايه دهم دبيرستان الزهراء شهر اردل دبير تاريخ، فلسفه ندارند

با گذشت سه ماه از سال دانش آموزان پايه دهم دبيرستان الزهرا شهر اردل دوماه است که معلم تاريخ،فلسفه و اقتصاد ندارند و اين بي توجهي باعث افت تحصيلي و گله مندي دانش آموزان شده است.
دانش آموزان پايه دهم دبيرستان الزهراء شهر اردل دبير تاريخ، فلسفه ندارند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، پيشرفت علمي از تأکيدات مقام معظم رهبري مي باشد که در شهر اردل مسئولين آموزش و پرورش اين مهم را هنوز سرلوحه کاري خود قرار ندادند و بارها شاهد بي توجهي مسئولين مربوطه نسبت به پيشرفت علمي دانش آموزان بوديم که اين بار زنگ اين بي توجهي در دبيرستان الزهراء شهر اردل با نبود معلم تاريخ، فلسفه و اقتصاد بعد از گذشت ۲ ماه به صدا در آمد.

جمعي از دانش آموزان دبيرستان دخترانه الزهراء اردل طي تماس تلفني با دفتر هفت چشمه اظهار داشتند که دبير درس تاريخ و اقتصاد حدود دو ماهي است که رفته و ما با نزديک شدن به امتحانات پايان ترم هنوز بقيه دروس بدون تدريس مانده است گويا اين دانش آموزان مي خواستند جمعا به آموزش و پرورش بروند که با برخورد شديد رئيس دبيرستان مواجهه شدند که مجبور شدند به دفتر خبري تلفني گزارش دهند و از اين روند سيستم اموزشي در اين شهرستان اظهار گلايه کردند.

طبق شنيده هاي برخي از اين دانش آموزان تدريس اين دروس توسط مدير مدرسه انجام گرفت در صورتيکه رشته تحصيلي ايشان الهيات مي باشد که هيتناسبی با تدريس درس تاريخ و فلسفه ندارد.

اولياء يکي از دانش آموزان شهر اردل در خصوص نبود معلم اين دروس گفت: اين ها عمر دانش آموزان است که هدر مي رود و هدردهي زمان دانش آموزان به عنوان سرمايه هاي ملي کمتر از حيف کردن بيت المال نيست. دانش آموز وقتي مي بيند معلم ندارد بي ­نظمي، بي ­برنامگي و عدم اهتمام به درس را از سيستم آموزش و پرورش دريافت مي کند.

اين ولي دانش آموز با اشاره به اينکه اين اثر در زندگي دانش آموز براي هميشه باقي مي ­ماند افزود: اين بي نظمي و اهميت نداشتن زمان و عمر در ذهن دانش آموز نقش مي بندد و شايسته است آموزش و پرورش طوري مديريت کند تا دانش آموزان نظم علمي را بياموزند و اهميت فرصت و عمر را بيشتر از آنچه هست درک کنند.

لذا مسئولين آموزش و پرورش شهرستان اردل بهتر است بجاي برخورد قاطع با دانش آموزان در اين راستا چاره اي براي مشکل اين دانش آموزان بجويند چراکه امروز یکی از دغدغه های مهم رهبر انقلاب اسلامي پيشرفت علمي جامعه است و انتظار مي رود مسئولين مربوطه در اين مسير حرکت کنند.

پيگيري هاي هفت چشمه در اين خصوص ادامه خواهد داشت و اين موضوع را از مسئولان امر در آموزش و پرورش پيگير بوده و اميدواريم بتوانيم اقدامي در اين باره صورت دهيم.


انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه

انتهاي پيام/ ۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۴:۲۴

10 Jan 2020