۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۳۲۱۴۹

عزم جزم مسئولان براي احداث چهارخطه شلمزار، شهرکرد

جاده ارتباطي شلمزار شهرکرد يکي از شلوغ ترين و متاسفانه پرحادثه ترين مسيرهاي ارتباطي در اسان چهارمحال و بختياري است که سالانه محل بروز حوادث و تصادفات متعدد و کشته و مجروح شدن هموطنان مان است که سال ها در نوبت چهارخطه شدن باقي مانده است.
عزم جزم مسئولان براي احداث چهارخطه شلمزار، شهرکرد
گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار، اين روزها اگر از شلمزار به سمت شهرکرد يا برعکس سفر کنيم شاهد اتفاقات جديدي در مسير بين اين دو شهر هستيم.

خوشبختانه وعده هايي که مسئولان و در صدر آنان استاندار دادند تحقق يافته است و اکنون شاهد آنيم که از سمت شلمزار و از خروجي مرکز شهرستان کيار عمليات تعريض جاده ارتباطي شلمزار شهرکرد آغاز شده است و در فاز اول چهارخطه شلمزار شهرکرد نقاط حادثه خيز و پيچ هاي خطرناک اين مسير در حال برش، خاکبرداري و تعريض و اصلاح هستند.

اگرچه کم کم در حال نزديک شدن به فصل زمستان هستيم اما نه سرماي هوا و نه کوتاهي روزها هيچکدام مانع از فعاليت مهندسان و فعالان عرصه راه سازي در شهرستان کيار نشده است و شاهد هستيم که از گردنه شلمزار تا سه راه تشنيز سه اکيپ در حال فعاليت و رفع موانع تعريض جاده هستند که کمترين حق آنان عرض خداقوت و خسته نباشيد است.

اين روزها اتفاق خوشايند ديگري که شاهد آن هستيم حضور نيروهاي زحمتکش راهداري و اداره راه شهرستان کيار در سطح جاده ها است که دوشادوش پيمانکاران بخش خصوصي که در بخش هاي ديگري از جاده ارتباطي مشغول فعاليت هستند در حال انجام عمليات راهسازي و رفع نقاط حادثه خيز مي باشند.

اميدواريم همت مسئولان شهرستان کيار و استان چهارمحال و بختياري در راستاي پيگيري و تکميل اين پروژه آنقدر باشد تا خداي ناکرده در نيمه هاي راه احداث چهارخطه شلمزار، شهرکرد متوقف نشود و اين پروژه نيمه تمام به حال خود رها نشود.

اميدواريم عزمي که باعث شد عمليات احداث چهارخطه شلمزار شهرکرد آغاز شود باعث اجراي اين پروژه به بهترين نحو ممکن با رعايت اصول مهندسي، استفاده از بهترين مهندسان و تهيه بهترين طرح ها، در راستاي تحقق چشم انداز بلندمدت در مسير توسعه منطقه با صرف کمترين هزينه هاي ممکن و انجام کار در کوتاه ترين زمان گردد تا انشاءالله به فضل الهي، عزم مسئولان و همت عوامل اجرايي با تحويل چهارخطه شلمزار شهرکرد برگ زرين ديگري از خدمات مسئولان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در شهرستان کيار، استان چهارمحال و بختياري و کشور عزيزمان ايران اسلامي ورق خورد.

همچنين اميدواريم مسئولان زحمتکش شهرستان کيار و استاندار چهارمحال و بختياري که با اقدامات و پيگيري هاي خود باعث آغاز عمليات اجرايي چهارخطه شلمزار شهرکرد و سوسوي بارقه هاي اميد در دل ساکنان استان چهارمحال و بختياري خصوصا اهالي شهيدپرور کيار شدند همچنان محکم و استوار، پيگير ادامه چهارخطه شلمزار شهرکرد به سمت شهر گهرو و ناغان نيز باشند تا اهالي بخش شمالي و شمال غرب شهرستان کيار هم از وجود زير ساخت موثري همچون جاده چهارخطه در محل زندگي خود بي بهره نمانند.

مهدي بهزادي تشنيزي

انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۹:۴۹

28 Dec 2019