۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۳۱۳۴۳
در سال جاري

11 پروژه عمراني در حوزه سلامت در اردل کليد خورد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل گفت:11 پروژه عمراني در حوزه سلامت شهرستان اردل با اعتبار 35 ميليارد ريال در سال 95 کليد خورد که احداث برخي از اين پروژه ها از خرداد ماه سال جاري آغاز و اکنون به اتمام رسيده است .
11 پروژه عمراني در حوزه سلامت در اردل کليد خورد
به گزارش جهانبین نیوز، مهندس اسماعيل اميدي سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اعلام اين خبر گفت: احداث برخي از اين پروژه ها از خردادماه سال جاري آغاز و اکنون به اتمام رسيده است.




اميدي اظهار کرد: سه پروژه از اين ۱۱ پروژه شامل احداث خانه هاي بهداشت روستاهاي لندي و شيخ محمود هر کدام با اعتباري معادل ۱۳۰۰ ميليون ريال واحداث خانه پزشک شليل با اعتباري معادل ۷۵۰ ميليون ريال از خرداد ماه سال جاري آغاز و اکنون به اتمام رسيده است.
 
وي افزود: يکي ديگر از اين پروژه ها احداث پايگاه اورژانس ۱۱۵ کارون ۴ با اعتباري معادل ۱۱۰۰ ميليون ريال بوده است که از تيرماه سال جاري آغاز و انشاله تا يک ماه آينده تکميل خواهد شد.
 

مهندس اميدي با اشاره به سفر وزير محترم بهداشت در خردادماه سال جاري به استان گفت: پس از سفر مقام عالي وزارت هفت پروژه پيشنهادي اين شهرستان به تصويب رسيد که بلافاصله امورات مربوط به واگذاري زمين و اخذ پروانه و ساير مراحل اداري آنها صورت گرفت که برخي از اين پروژه ها در اواخر مهرماه آغاز و برخي ديگر نيز در شرف واگذاري به پيمانکار مي باشند.

اين مسئول در در ادامه افزود: اين هفت پروژه شامل احداث مرکز خدمات جامع سلامت شهري روستايي اردل و حصار کشي آن با اعتباري حدود ۱۲ ميليارد ريال، احداث مرکز خدمات جامع سلامت روستايي دورک قنبري با اعتباري معادل ۱۰ ميليارد ريال، احداث پايگاه سلامت شهري کاج با اعتباري حدود ۳ ميليارد ريال، احداث خانه بهداشت هفت تلخه با اعتباري معادل ۱۳۰۰ ميليون ريال، احداث خانه بهداشت عشايري بادره سمي با اعتباري معادل ۱۶۰۰ ميليون ريال و احداث خانه هاي پزشک اردل و چلدان هر کدام با اعتباري معادل ۷۵۰ ميليون ريال مي باشند.
مهندس اميدي افزود: با اين حساب سرجمع اعتبارات عمراني شهرستان اردل در حوزه بهداشت در سال ۹۵ رقمي معادل ۳۵ ميليارد ريال ميليون ريال خواهد بود که انشاله تلاش مي شود با جذب کامل اين اعتبار، در کمتر از يکسال اين پروژه ها به بهره برداري برسند تا مردم شيريني اين خدمات را به خوبي احساس نمايند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۱:۱۶

2 Jan 2020