۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۳۱۳۴۲
هفت چشمه گزارش مي دهد:

قطعي برق و گاز ورزش شهر اردل را تعطيل کرد

با قطع شدن برق و گازسالن تختي نبض ورزش در شهر اردل ساکت شد.
قطعي برق و گاز ورزش شهر اردل را تعطيل کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، تاريخچه ورزش شهر اردل پر از افتخارات بزرگ و کوچکي است که مي‌توان رد پاي اين افتخارات را در ورزش‌هايي همچون فوتبال، واليبال، ورزش‌هاي رزمي تکواندو و کاراته به خوبي مشاهده کرد.
هرچند امروزه نيز برخي ازورزشکاران اين شهر در سطح استان و کشور افتخارآفريني مي‌کنند ولي عدم حمايت مسئولان از ورزش شهرستان اردل باعث شده تا رغبت جوانان به ورزش کاهش يابد و فعاليت‌هاي ورزشي با محدوديت‌هايي روبرو شود.

هر چند که اين دولت همواره شعارهايي را مبني بر حمايت از جوانان و توسعه فعاليت‌هاي ورزشي سر داده است ولي عدم تخصيص اعتبارات مناسب به اداره ورزش و جوانان اردل، مشکلات زيادي را پيش پاي ورزش اين شهر گذاشته است.
سالن ورزشي تختي شهر اردل تنها مکان ورزشي اين شهر است که بيشترين فعاليت ورزشي جوانان در آنجا انجام مي گيرد از اما اين سالن چند روزي است به علت بدهي دو ساله برق و گاز در خاموشي به سر مي‌برد و متاسفانه اقدامي براي رهايي از اين وضعيت صورت نمي‌گيرد.
در حالي که انتظار مي‌رود با افزايش جمعيت و وسعت شهر شاهد توسعه زيرساخت‌هاي ورزشي نيز باشيم، شهر اردل با اين تناسب پيش نرفته و اداره‌کل ورزش و جوانان در اين راستا گام موثري برنداشته و اميدواريم که حداقل اعتباري براي پرداخت بدهي و گاز و برق سالن تختي شهر اردل در نظر بگيرند و مشکل جوانان ورزشي در اين خصوص حل شود.
محمد رضا ولي پور سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل در اين خصوص گفت:بعلت بدهي برق سالن تختي چند روزي تعطيل شد که اين بدهي از سال ۹۳ بود و با توجه به اينکه بنده چند ماهي است به عنوان سرپرست اين اداره معرفي شدم پيگير مشکلات ورزشکاران بودم و براي رفع اين مشکل و وصل شدن برق سالن نيز مکاتباتي صورت گرفت و اعتباري براي پرداخت فيش برق از طرف اداره‌کل ورزش و جوانان واريز شده و بدهي برق اين سالان پرداخت شده و فعاليت هيا ورزشي جوانان شروع شد.

ولي پور در خصوص قطعي گاز اين سالن گفت:به زودي گاز اين سالن با توجه به قول مساعدي که اداره‌کل ورزش و جوانان استان دادند وصل خواهد شد.

گزارش سجاد صالحي اردلي

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۱:۰۱

30 Dec 2019