۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۳۱۱۹۷

چرخ به گل نشسته صنعت در اردل، پوسيد

پروژه احداث شهرک صنعتي شهرستان اردل يکي از بهترين پروژه هاي اقتصادي است که مي تواند زمينه اشتغال را براي جوانان فراهم کند اما اين پروژه چند سالي است که فقط مسئولين اجرايي از آن نام مي برند و در عمل هنوز کاري صورت نگرفته است
چرخ به گل نشسته صنعت در اردل، پوسيد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، بيکاري جوانان و بالا بودن تعداد متقاضيان کار در گروه سني زير ۳۰ سال، امروز به معضلي بزرگ در چهارمحال و بختياري تبديل شده است که در برخي از شهرستان‌ها بخصوص اردل بسيار قابل لمس و درک است.

پروژه احداث شهرک صنعتي شهرستان اردل يکي از بهترين پروژه هاي اقتصادي است که مي تواند زمينه اشتغال را براي جوانان فراهم کند اما اين پروژه چند سالي است که فقط مسئولين اجرايي از آن نام مي برند و در عمل هنوز کاري صورت نگرفته است و اين وعده هاي سرخرمن باعث شده که جوانان شهرستان از عملکرد دولت در اين راستا گلايه مند باشند.

البته در اين خصوص حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل بارها در خطبه هاي نماز جمعه با بيان اينکه مهمترن دغدغه و نگراني جوانان شهرستان اردل بيکاري است از مسئولين اجرايي خواست با تدابيري خاص و با اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي زمينه ايجاد اشتغال جوانان را فراهم کنند.

وي نبود شهرک صنعتي را دغدغه جوانان و مردم اين شهرستان دانست و اذعان داشت: با وجود اينکه تعداد جوانان تحصيل کرده، مومن و متدين در شهرستان اردل کم نيست ولي به دليل نبود فرصت‌هاي شغلي شاغل نيستند و يکي از دغدغه‌هاي مردم اين شهرستان اين است که هنوز شهرک صنعتي بعد از دو سال تاخير احداث نشده است.

سلمان پور با بيان اينکه مسئولان بايد توصيه‌هاي مقام معظم رهبري خطاب به دولت مردان را سرلوحه کار خود قرار دهند بيان کرد: دو شهيد گرانقدر انقلاب شهيدان رجايي و باهنر، الگوي خدمت‌گذاري و خدمت جهادي در کشور بودند لذا جا دارد که مسئولان با الگو قرار دادن اين شهداي بزرگوار، خدمت بي منت به مردم را براي خود يک عبادت بدانند.

محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در خصوص تاخير احداث شهرک صنعتی دراين شهرستان گفت: پروژه احداث شهرک صنعتي از سال ۹۳ تاکنون تمام مجوزهاي او گرفته شده ولي به دليل ممانعت برخي مردم باعث تاخير احداث آن شد که اميدواريم هرچه زودتر اين مشکل هم برطرف و به زودي عمليات احداث آن اغاز شود.

انشالله که مسئولين در احداث شهرک صنعتي به جاي وعده هاي توخالي توجهي هم به شعار امسال رهبري کنند چراکه امسال سال "اقتصاد مقاومتي و اقدام و عمل" است و بايد در عمل ثابت کنيم که چه کاري انجام داديم و ديگر زمان شعار دادن نيست، کساني هم که با احداث شهرک صنعتي مخالفت مي کنند به دنبال نابودي جوانان هستند و به جاي اين مخالفت ها گره اي از مشکلات جوانان را باز کنند.

گزارش از سجاد صالحي اردلي

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۷:۵۲

31 Jan 2020