۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۲۹۷۱۳

مطالبات مردم اردل در حضور اعضاي کمیسيون برنامه بودجه مجلس شوراي اسلامي مطرح شد

اعضاي کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي از برخي پروژه هاي در حال اجراي شهرستان اردل که مهمترين مطالبه چندين ساله اين شهرستان بوده بازديد کردند.
مطالبات مردم اردل در حضور اعضاي کمیسيون برنامه بودجه مجلس شوراي اسلامي مطرح شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، امروز دوشنبه ۱۱ مردادماه اعضاي کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي به شهرستان اردل سفر کرد و بعد از بازديد از بعضي از پروژه‌هاي در حال اجراي شهرستان درخصوص مسائل مهم شهرستان ازجمله اضافه نمودن يک نماينده به حوزه انتخابيه، پيگيري جاده اردل به دوپلان موسوم به گورميزه، فاضلاب شهر اردل و همچنين پيگيري ابلاغ چارت سازماني بيمارستان امام رضا در اردل و اختصاص متخصصين سونوگرافي و راديولوژي پرداخته شد.
رحم خدا صفري معاون فرماندار شهرستان اردل در جلسه بررسي مشکلات شهرستان اردل که باحضور اعضاي کمسيون برنامه و بودجه مجلس در شهرداري شهر اردل برگزار شد ضمن عرض خيرمقدم به اعضاي کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي به اين شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه گفت: بررسي ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي توسعه‌اي شهرستان از مهمترين برنامه‌هاي سفر اعضاي کميسيون برنامه و بودجه مجلس به اين شهرستان بوده است.
در اين جلسه مهمترين مشکلات و مطالبات مردم شهرستان اردل مطرح شد و اعضاي کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي به بررسي اين مشکلات پرداختند و قول حل و پيگيري‌هاي آنها را دادند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۱:۰۱

11 Jan 2020