۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۲۹۱۳۰
درشهرستان سامان/

مردم ولايتمدار شهرستان سامان ،در راهپيمايي روز قدس حضور می یابند

مردم زمان‌شناس شهرستان سامان بار ديگر هم‌صدا با يکديگر در راستاي دفاع از انسانيت و صيانت از خاک اسلام فرياد مرگ بر اسرائيل سر خواهند داد و انزجار خود را از اين رژيم کودک‌کُش اعلام خواهند کرد.
مردم ولايتمدار شهرستان سامان ،در راهپيمايي روز قدس حضور می یابند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما, روز قدس نماد صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندى حق در مقابل باطل است ،چقدر سعى كرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند در طول اين سالها كه روز قدس را كه نماد صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندى حق در مقابل باطل است، تضعيف كنند. روز قدس نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندى حق و باطل، صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندى عدل در مقابل ظلم است،روز قدس فقط روز فلسطين نيست؛ روز امت اسلامى است.

روز فرياد رساى مسلمانان عليه سرطان كشنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى صهيونيزم است كه به وسيله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى دست متجاوز اشغالگران، مداخله كنندگان، قدرتهاى استكبارى به جان امت اسلامى افتاده است.

روز قدس چيز كوچكى نيست،روز قدس يك روز جهانى است، يك پيام جهانى هم دارد، نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى اين است كه امت اسلامى اولاً زير بار ظلم نميرود، ولو اين ظلم از پشتيبانى بزرگترين و قدرتمندترين دولتهاى عالم برخوردار باشد.

روز قدس مخصوص ايران نيست؛ روز دنياى اسلام است و لذا در همه دنياى اسلام، مسلمانان حضور خود را براى دفاع از برادران فلسطينى خود نشان خواهند داد.

مسلمانان در اين روز اراده عمومى خود را براى مقابله با ترفندهاى امريكا و اسرائيل در فلسطين مظلوم و خونين بروز خواهند داد؛ ملت ما در اين زمينه پيشتاز بوده است و امسال هم به شكل نمايانى اين پيشتازى و عظمتِ اراده ملى را در ايران نشان خواهد داد.

حمايت از مظلومان در اقصي نقاط جهان همواره در سِرشت ايرانيان بوده و مردم اين خطه در عرصه‌هاي مختلف نشان داده‌اند که مبارزه با مستکبرين و نه گفتن به زورگويي‌ها و خواسته‌هاي نامشروع آنان مرز نمي‌شناسند.

در وهله اول انسانيت است که آدمي را وادار مي‌نمايد، از کساني که به کودک و زن در فلسطين رحم نمي‌کنند اعلام نفرت نمايد و در کنار کساني که چشم اميدشان به حمايت سايرين است بماند؛ در روز جهاني قدس ملت ايران از هر قشري و با هر عقيده و تفکر سياسي، تُرک، فارس، بلوچ، عرب، کرد، لُر و... در کنار يکديگر و هم‌صدا از اسرائيل متجاوز اعلام انزجار نموده و اتحاد خود را به نمايش خواهند گذاشت.

در همين راستا نيز کمپين "اسرائيل را بر مي‌چينيم" تشکيل يافته و در شهرستان سامان پير و جوان ، زن و مرد ، همه مردم شهرستان سامان در اين کمپين حضور پرشور دارند و با تشکيل کمپين اعلام انزجار از اسرائيل را دارند،و نيز عموم مردم اعم از مسئول و خانه‌دار با عضويت در اين کمپين ملي و سراسري از اين طريق همدردي خود را با مظلومين به نمايش خواهند گذاشت.

روز قدس، روز نشان دادن اقتدار و قدرت نرم مسلمانان در دفاع از مردم مظلوم فلسطين است و مردم شهرستان با شعارهايشان به مستکبران جهان اخطار مي‌دهند که اگر رهبر دستور بدهند مشت‌ها را تبديل به سلاح کرده و آنها را نابود مي‌کنند.

مردم زمان‌شناس شهرستان سامان بار ديگر هم‌صدا با يکديگر در راستاي دفاع از انسانيت و صيانت از خاک اسلام فرياد مرگ بر اسرائيل سر خواهند داد و انزجار خود را از اين رژيم کودک‌کُش اعلام خواهند کرد.


مطمئنا مردم ولايتمدار شهرستان سامان ، پرشورتر از گذشته در راهپيمايي روز قدس حضور خواهند داشت و دشمنان اسلام به خصوص رژيم صيونيستي را نابود خواهندکرد.

مردم با مشت‌هاي گره کرده در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان در راهپيمايي حضور خواهند داشت و نفرت و انزجار خود را از دشمنان اسلام اعلام خواهند کرد و از مردم مظلوم فلسطين حمايت مي‌کنند

انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۲:۱۷

30 Dec 2019