۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۲۶۹۵۴
قابل توجه مسئولان مربوطه...

متولي ساماندهي آسفالت شهر لردگان کيست؟+عکس

يکي از مهمترين ويژگي‌هايي که يک شهر را از ساير شهرها متمايز مي‌کند و تاثير زيادي بر منظر شهري دارد، آسفالت يکدست و مناسب معابر است و اين موضوع از مهمترين اقدامات و وعده‌هاي شورا و شهرداري ها است.
متولي ساماندهي آسفالت شهر لردگان کيست؟+عکس
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛آسفالت نامناسب خيابان ها و کوچه هاي شهرستان لردگان و وجود چاله ها و دست اندازهاي زياد معضلي جا افتاده و عادي براي مردم بوده و مردم سالهاست با آن دست و پنجه نرم مي کنند.


يکي از مهمترين ويژگي‌هايي که يک شهر را از ساير شهرها متمايز مي‌کند و تاثير زيادي بر منظر شهري دارد، آسفالت يکدست و مناسب معابر است و اين موضوع  از مهمترين اقدامات و وعده‌هاي شورا و شهرداري ها است.
در هر حال چشم پوشي شوراي شهر و شهرداري از معضلات شهري بويژه آسفالت شهر مي تواند خسارات فراواني براي مردم بالاخص در روزهاي باراني که چاله هاي فراوان شهر پراز آب مي شوند و تشخيص آن براي رانندگان و راکبان موتورسيکلت ها بسيار مشکل است به بارآورد.
متأسفانه در اين شهر براي نمونه هم که شده يک خيابان بدون مشکل وجود ندارد. همه خيابان ها و کوچه ها در اين شهر داراي گودال، چاله و دست انداز است.
 
يکي از شهروندان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان با بيان اينکه زمستان و تابستان فرقي به حال ما ندارد گفت: خيابان ها و کوچه هاي اين محله همه فصل پر از چاله و آسفالت هاي ترک خورده وگاهلا شبيه به باتلاق است.
 

از کف خيابان ها که بگذريم به جلوه هاي نامطلوب ديگري از نماي فرهنگ عمومي و شخصيت اجتماعي اين شهر اشاره مي شود که اميد است با تدبير دستگاههاي ذيربط خصوصاً شوراي فرهنگ عمومي و احساس مسئوليت خود مردم شاهد جلوه ي زيباتري از شهرمان باشيم.



انتهاي پيام1020ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۵:۱۸

9 Jan 2020